20.05.2016/12:37

Tesco otrzymało ponad 100 medali za wina marki własnej

Podczas tegorocznego konkursu International Wine Challenge wina marki własnej Tesco zgarnęły aż 107 wyróżnień. W sumie wyróżnionych zostało ponad 80 proc. zgłoszonych win.

Jak podaje portal FMCG Business, drugi rok z rzędu wina marki własnej Tesco zdobyły ponad setkę wyróżnień podczas prestiżowego konkursu International Wine Challenge. Detalista zgarnął aż 107 medali, w tym 2 złote, 20 srebrnych i 28 brązowych.

Zadowolenia nie kryje Jason Tarry, Chief Product Officer w Tesco: Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z naszych wyników. To orgomny sukces naszego zespołu i potwierdzenie skuteczności wysiłków, jakie włożyliśmy w uproszczenie i modyfikację naszego asortymentu win. Oferujemy naszym klientom światowej klasy wina za rozsądną cenę.

Najwięcej wyróżnień w konkursie zdobyły wina francuskie – w sumia 26 proc. wszystkich medali. Na drugim miejscu były wina włoskie (23 proc.) i hiszpańskie (14 proc.)

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • olala 23.05.2016

    A gdybyście napisali, które to wina?:)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.