26.05.2020/12:43

Tesco Polska debiutuje na LinkedIn

Posiadanie konta firmowego na LinkedIn przynosi wiele korzyści, stąd i my zdecydowaliśmy się na jego założenie – informuje Tesco w serwisie mojetesco.pl.

Konto na LinkedIn ma zapewnić Tesco rozpoznawalność oraz pomóc zbudować pozycję eksperta w branży, jak również pozytywnie wpłynąć na postrzeganie sieci przez klientów.

LinkedIn to serwis społecznościowy, który został założony w 2003 roku jako miejsce dla osób szukających pracy i rekruterów. Każdy mógł dodać tam swoje „wirtualne CV”. Dziś, po 17 latach od powstania, serwis zrzesza sieć profesjonalistów z różnych dziedzin, a profile mają tam także różne firmy. Teraz do tego grona należy również Tesco Polska.

W styczniu 2020 roku odnotowano 675 milionów zarejestrowanych użytkowników LinkedIn, w tym prawie 3 miliony z Polski.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.