28.10.2017/11:07

Tesco Polska i Alior kończą współpracę w ramach projektu Tesco Finanse

31 października 2017 r. wygasa umowa o współpracy między Alior Bankiem i Tesco Polska w zakresie projektu „Tesco Finanse”. Przedstawiciele banku stwierdzili, że "dotychczasowy model współpracy nie wpisuje się w strategię dalszego rozwoju marek". Zakończenie współpracy nie ma wpływu na zawarte przez klientów umowy z bankiem – dalszą obsługę tych umów przejmą oddziały Alior Banku.

Od 1 listopada 2017 r. w punktach Tesco Finanse nie będzie można zawrzeć nowej umowy o produkt Alior Banku, jak również składać dyspozycji dotyczących umów zawartych wcześniej.

Obsługa dotychczasowych klientów, spłacających pożyczkę gotówkową, kredyt konsolidacyjny, kredyt ratalny oraz kartę kredytową będzie kontynuowana w sieci ponad 250 oddziałów własnych Alior Banku. Na wniosek klienta może zostać uruchomiona obsługa tych produktów za pośrednictwem bankowości internetowej oraz w ponad 600 placówkach partnerskich Alior Banku.
 
Umowy o pożyczkę gotówkową, kredyt konsolidacyjny, kredyt ratalny oraz kartę kredytową Mastercard Clubcard, zawarte przez klientów przed 1 listopada 2017 r. pozostaną w mocy. Klienci będą spłacać raty tak, jak dotychczas – przelewem pocztowym, przelewem z konta osobistego lub gotówką w oddziałach i placówkach partnerskich oznaczonych logo Alior Banku. Nie zmieni się numer rachunku do spłaty, tj. numer podany w umowie kredytowej oraz harmonogram spłaty kredytu bądź pożyczki, określający terminy spłaty i kwoty rat.

Alior Bank zapewnia obsługę prawie 4 mln klientów, w tym ponad 190 tys. firm. Aktywa banku wynoszą blisko 62 mld zł. Od 2014 r. akcje Alior Banku notowane są na warszawskiej giełdzie. Strategia biznesowa banku zakłada rozwój nowoczesnej bankowości detalicznej oraz rozwój bankowości dla MSP w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.

Tesco Polska zarządza w naszym kraju siecią ponad 400 sklepów, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Łącznie zatrudnia ok. 25 tys. osób i oferuje klientom produkty 3700 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów. Firma stawia na nowoczesne rozwiązania ułatwiające klientom codzienne zakupy. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.