26.09.2019 / 16:52
StoryEditor

Tesco prowadzi eko-transformację opakowań w produktach marki własnej

Dział z produktami marki własnej w hipermarkecie Tesco w Krakowie (materiały własne)
Pół roku po deklaracji stosowania opakowań nadających się do ponownego przetworzenia w produktach marki własnej, Tesco przedstawia pierwsze efekty podjętych działań. Celem firmy jest usunięcie z opakowań produktów z logo Tesco wszystkich materiałów niepodlegających recyklingowi do końca 2020 roku.

Zmiana na materiały bardziej przyjazne środowisku jest skomplikowanym i długotrwałym procesem – może bowiem wymagać nawet modyfikacji w technologii produkcji. Ostatnie miesiące ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Red Bull kontra konkurencja, Kaufland na Glovo, sklepy mobilne Lidl, inwestycje Biedronki, Żabka chce przejąć Carrefour?
Najważniejsze wydarzenia tego tygodnia (fot. materiały prasowe/ materiały własne/Shutterstock)

Ostatni tydzień obfitował w wiele ciekawych wydarzeń w branży handlu. Komisja Europejska wszczęła dochodzenie antymonopolowe przeciwko firmie Red Bull. Sieć Kaufland zadebiutowała na platformie Glovo w Polsce, Lidl uruchamia mobilne sklepy, a Biedronka inwestuje w produkcję dorsza. Co jeszcze działo się w tym tygodniu?

1. Red Bull zachęcał handlowców do usuwania z półek energetyków konkurencji? KE wszczyna dochodzenie!

Komisja Europejska wszczęła dochodzenie antymonopolowe przeciwko fi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2025 / 10:24
StoryEditor
Dostawca Dino i Auchan zainwestuje ze wsparciem NCBR miliony w rozwój innowacji

Frigo Logistics rozpoczyna nowy projekt we współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. Celem przedsięwzięcia jest opracowanie i wdrożenie technologii autonomicznej depaletyzacji towarów z wykorzystaniem zielonej energii i zaawansowanych rozwiązań cyfrowych. Inwestycja realizowana jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki w konkursie Ścieżka Smart.

Na rozwój przedsięwzięcia firma Frigo Logistics pozyskała dofinansowanie z Unii Europejskiej w wysokości prawie 4 mln zł. Całkowity koszt realizacji projektu wyniesie niemal 11 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. listopad 2025 03:36