15.11.2016 / 09:37
StoryEditor

Tesco rozwija koncept Tesco Bistro w krajach Europy Środkowej

Tesco Bistro w hipermarkecie Tesco w węgierskim Gyor. (materiały prasowe)
W Polsce pierwsze punkty konceptu gastronomicznego Tesco Bistro ruszyły już w 2011 r. Teraz sieć zdecydowała się na rozwój projektu na pozostałych rynkach Europy Środkowej. Pod koniec października Tesco otworzyło pierwsze Bistro na Węgrzech, w hipermarkecie działającym w mieście Gyor.

W węgierskim Bistro klienci Tesco mogą posmakować nie tylko europejskich dań, ale także specjałów lokalnej, węgierskiej kuchni.

Koncept Bistro wprowadzony został w Polsce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 17:34
StoryEditor
Wdrożenie dyrektywy o wylesianiu wstrzymane! Parlament UE zaskoczył biznes: odroczenie i duże uproszczenia

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom Komisji Europejskiej, Parlament Europejski na sesji plenarnej 26 listopada 2025 r. przegłosował pakiet zmian do rozporządzenia UE 2023/1115, znanego jako EUDR, dotyczącego przeciwdziałania wylesianiu EUDR. Wynik był jednoznaczny: 402 głosy za, 250 przeciw, 8 wstrzymujących się. To głosowanie oznacza kolejne roczne odroczenie obowiązków oraz znaczące uproszczenia dla przedsiębiorców. To pewne zaskoczenia dla sieci handlowych oraz producentów FMCG.

Parlament zdecydował się przesunąć daty obowiązywania przepisów – duże i średnie firmy dostaną czas do 30 grudnia 2026, a mikro i małe przedsiębiorstwa do 30 czerwca 2027. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 12:46
StoryEditor
Dariusz Frużyński, Sportano: W 2026 r. zaczniemy zarabiać. Chcemy być największym sportowym multibrandem w regionie [WYWIAD]
Dariusz Frużyński, Sportano (fot. Sportano)

Choć Sportano nadal notuje stratę, Dariusz Frużyński, dyrektor handlowy i członek zarządu firmy deklaruje, że już w tym roku firma będzie miała dodatni wynik EBITDA, a w kolejnym stanie się rentowna na poziomie netto. Sklep mocno zainwestował w rozwój oferty, logistykę i technologię, w czym pomogły pieniądze od funduszu Rafała Brzoski i Mariana Owerki.

W grudniu Sportano będzie obchodzić czwarte urodziny. Jesteście w tym miejscu, w którym zakładaliście na początku?

Nasze ambicje były zdecydowanie większe, bo od początk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2025 12:20