Tesco spodziewa się dwukrotnego wzrostu sprzedaży win bezalkoholowych w 2020 roku
Wina bezalkoholowe to coraz bardziej popularna kategoria napojów, która dopiero wchodzi na polski rynek. Handel przewiduje, że w najbliższym roku ich popularność nadal będzie dynamicznie rosła.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
3 komentarze
-
30.12.2019
Niech rzecznik wypowie się o tym, co dzieje się na halach i pasażach.
Przed Świętami zadałam pytania. Jest brudno, ciemno, fatalne zaopatrzenie i brak kasjerek.
Jak można robić utargi wystawiając papier toaletowy w całej alejce na regałach ale tylko w pierwszym rzędzie?
Panie Sikora, proszę o odpowiedź nt przyszłości Tesco, bo WIN nie będziecie sprzedawać jak się zWINiecie. -
30.12.2019
bo to jedyny wzrost jakiego mogą się spodziewać
-
30.12.2019
Z kartonu miesięcznie do dwóch
1