08.09.2016 / 07:46
StoryEditor

Tesco spotkało się z 1500 dostawcami z Europy Centralnej

Hipermarket sieci Tesco w Warszawie (materiały własne)
7 września w Krakowie odbyła się Europejska Konferencja Dostawców Tesco. Spotkanie zgromadziło 1500 dostawców brytyjskiego dystrybutora z Europy Środkowej. Tesco zapowiada, że chce wzmocnić współpracę z polskimi dostawcami.

Jamie Walker, dyrektor ds. produktów Tesco na Europę Środkową w trakcie spotkania z dostawcami zadeklarował większe wsparcie dla polskich producentów i  wzmocnienie swoich r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 10:13
StoryEditor
Nie tylko sprawdzony model. Wiemy, czego naprawdę oczekuje polski franczyzobiorca
W portfolio firmy Dolci Sapori znajdują się takie szyldy jak Am Am Kebab, Mniami ICE CREAM oraz Mistrz Piekarz

Franczyzobiorcy oczekują dziś nie tylko sprawdzonych modeli biznesowych, ale też nowoczesnych narzędzi – aż 84% z nich jest otwartych na testowanie innowacji. Przynajmniej tak wynika z badania spółki Dolci Sapori, właściciel marek AM AM Kebab, Mniami Ice Cream i Mistrz Piekarz.

Z artykułu dowiesz się:

  • Franczyzobiorcy otwarci na rozwój i innowacje
  • Gastronomia w modelu franczyzowym 
  • Franczyza w Dolci Sapori  
W 2025 roku Dolci Sapori posta...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 13:41
StoryEditor
Action skusiło już 10 mln klientów! Nowa seria zabawek podbije ten wynik?
Aplikacja Action z 10 mln pobrań i nowymi funkcjami. Sieć wprowadza też nową serie zabawek Mini Matters (fot. Action)

Aplikacja Action pobrana już 10 mln razy! Sieć idzie za ciosem i wprowadza nowe funkcjonalności, m.in. listy życzeń ułatwiające zakupy. Do tego rozwija kultową serię zabawek Mini Matters w niskich cenach. Czy te zmiany przekonają klientów i sprawią, że jeszcze częściej będą odwiedzać sklepy Action?

W artykule przeczytasz:

Aplikacja Action pobrana już przez 10 mln klientów

Nowa funkcja aplikacji Action ułatwia wspólne zakupy

Action wprowadza nową serię zabawek Mini ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. październik 2025 23:18