Tesco wprowadza do sprzedaży "brzydkie" warzywa i owoce
Sieć Tesco rozpoczęła w Polsce sprzedaż produktów z linii Perfectly Imperfect. Pod tą marką w sklepach Tesco dostępne będą warzywa i owoce, których kształt, rozmiar lub waga nie odpowiadają wyznaczonym standardom. Produkty sprzedawane będą w atrakcyjnych cenach. Pilotażowo warzywa i owoce Perfectly Imperfect trafią do 14 sklepów w naszym kraju.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
26.01.2017
W Tesco są stale puste półki, chyba "Imperfect" będzie głównym asortymentem w cenie normalnego. Czym jeszcze zaskoczą klientów? samoobsługowe kasy są, towar niższej jakości jest. Może klienci sami jeszcze umyją podłogę w sklepie?
Lidl i biedronka wprowadzają produkty o niższej zawartości soli i cukru, a Tesco o niższej "zawartości" jakości.
Cóż za przemyślna strategia. Ciekawe czy to miał na myśli p. Manikowski mówiąc w wywiadzie z 17 stycznia: "..Chcemy pracować nad poprawą oferty i lepszą obsługą klienta."?
Pozdrawiam. -
26.01.2017
Nareszcie! Wiem, że ten system działa już od jakiegoś czasu na zachodzie. Świetnie, że wchodzi do nas. Prosimy o rozszerzenie akcji na cały kraj.
7