25.01.2017/09:44

Tesco wprowadza do sprzedaży "brzydkie" warzywa i owoce

Sieć Tesco rozpoczęła w Polsce sprzedaż produktów z linii Perfectly Imperfect. Pod tą marką w sklepach Tesco dostępne będą warzywa i owoce, których kształt, rozmiar lub waga nie odpowiadają wyznaczonym standardom. Produkty sprzedawane będą w atrakcyjnych cenach. Pilotażowo warzywa i owoce Perfectly Imperfect trafią do 14 sklepów w naszym kraju.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • beengood_bee 26.01.2017

    W Tesco są stale puste półki, chyba "Imperfect" będzie głównym asortymentem w cenie normalnego. Czym jeszcze zaskoczą klientów? samoobsługowe kasy są, towar niższej jakości jest. Może klienci sami jeszcze umyją podłogę w sklepie?
    Lidl i biedronka wprowadzają produkty o niższej zawartości soli i cukru, a Tesco o niższej "zawartości" jakości.
    Cóż za przemyślna strategia. Ciekawe czy to miał na myśli p. Manikowski mówiąc w wywiadzie z 17 stycznia: "..Chcemy pracować nad poprawą oferty i lepszą obsługą klienta."?

    Pozdrawiam.

  • zadowolony klient 26.01.2017

    Nareszcie! Wiem, że ten system działa już od jakiegoś czasu na zachodzie. Świetnie, że wchodzi do nas. Prosimy o rozszerzenie akcji na cały kraj.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.