28.07.2016/09:49

Tesco wprowadza piwa kraftowe marki Finest

Tesco widząc rosnąca popularność piw rzemieślniczych w Polsce postanowiło wprowadzić szeroką ofertę tego rodzaju piw na półki swoich sklepów. Operator postanowił wprowadzić 6 piw kraftowych pod marką własną Tesco Finest. W ofercie znajdziemy takie rodzaje jak stout, ale, IPA, niefiltrowany lager, piwo pszeniczne oraz porter.

W ciągu ostatnich kilku lat, na rynku piwa nastąpiła prawdziwa rewolucja. Polacy w poszukiwaniu nowych smaków i aromatów coraz chętniej sięgają po butelki pochodzące z małych browarów. Już w 2014 roku do rewolucji dołączyła sieć Tesco, w której choćby w zeszłym roku można było znaleźć 200 różnych piw z browarów rzemieślniczych, które poza Tesco dostępne są głównie w małych sklepach specjalistycznych czy na piwnych festiwalach. Tesco, widząc potencjał i zapotrzebowanie na tego typu napoje, wprowadziło w całej Europie własną gamę piw kraftowych przygotowanych przez niewielki browar Karpat spod Trnavy na  Słowacji. Dzięki tej współpracy udało się połączyć tradycyjne receptury z nowymi, ekscytującymi smakami.

Tesco wprowadzając nowe produkty do oferty Finest stawia na najwyższą jakość, której w tym przypadku gwarantem ma być między innymi mistrz piwowarski Tomáš Hub z browaru Karpat.  Podróżując po całym świecie zdobył ponad 20 lat doświadczenia we Francji, Włoszech, Wietnamie, Tajlandii, Indonezji, Szwecji i Australii. Zdobyte umiejętności i najwyższa jakość składników gwarantują niepowtarzalny smak piw Tesco Finest.

W nowej ofercie piw znalazły się:Niefiltrowany Tesco Finest Lager (klasyczny smak), Tesco Finest Wheat (piwo pszeniczne z cytrusowym aromatem), Tesco Finest ALE (piwo o miedzianym kolorze i delikatnym chmielowym smaku z aromatem cytrusowym), Tesco Finest IPA (piwo o ciemniejszym kolorze, zdecydowanej goryczce, intensywnym chmielowym aromacie oraz smaku owoców cytrusowych), Tesco Finest Stout (piwo o aromacie kawy Arabica oraz gorzkiej czekolady), Tesco Finest Porter (z palonymi słodowymi cechami jak np. karmel).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.