09.01.2019/15:53

Tesco wprowadziło w Polsce i regionie inteligentny system komunikacji wewnętrznej

Tesco Central Europe wprowadziło nowoczesne rozwiązanie informatyczne, działające w chmurze, służące do zarządzania w czasie rzeczywistym operacjami prowadzonymi w sklepach i pracą personelu – Reflexis Task Manager and Mobility. System został udostępniony 14 tys. pracowników w blisko 1 tys. sklepów w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Arti 11.01.2019

    To nie kasjerka, to pickierka

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.