Tesco wprowadziło w Polsce i regionie inteligentny system komunikacji wewnętrznej
Tesco Central Europe wprowadziło nowoczesne rozwiązanie informatyczne, działające w chmurze, służące do zarządzania w czasie rzeczywistym operacjami prowadzonymi w sklepach i pracą personelu – Reflexis Task Manager and Mobility. System został udostępniony 14 tys. pracowników w blisko 1 tys. sklepów w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech.
Aby zminimalizować koszty i zwiększyć skuteczność zarządzania międzynarodową siecią tysięcy sklepów, Tesco CE nawiązało współpracę z firmą Reflexis Systems, wdrażając rozwiązanie informatyczne, które upraszcza proces komunikacji wewnętrznej, pozwala dostarczać pracownikom w czasie rzeczywistym niezbędnych informacji i zarządzać ich bieżącymi działaniami.
Pracownicy mogą obecnie za pośrednictwem urządzenia mobilnego uzyskiwać ważne informacje, przyjmować zadania i zgłaszać ich realizację, a kierownicy mogą w czasie rzeczywistym nadzorować realizację zadań. Opracowany przez Reflexis system został we współpracy z Tesco przystosowany do konkretnych potrzeb pracowników, w tym do komunikacji w językach narodowych.
– Reflexis Task Manager pozwala nam skutecznie koordynować komunikację pomiędzy wszystkimi pracownikami w naszych sklepach w Europie, a także prowadzić nadzór nad realizacją wszelkich prac. Nasi pracownicy docenili wygodę i łatwość użytkowania systemu, który umożliwia im porozumiewanie się z kolegami i przełożonymi podczas przebywania na sali sprzedaży – zapewnia Zoltan Egri, szef planowania i wdrażania systemów komunikacyjnych w Tesco CE.
1 komentarz
-
11.01.2019
To nie kasjerka, to pickierka
1