17.11.2016 / 07:36
StoryEditor

Tesco wydało już 13 mln kart w programie Clubcard

(fot. Tesco Polska)
Od momentu uruchomienia programu lojalnościowego Clubcard w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech Tesco wydało już ponad 13,7 mln kart, z czego aktywnych jest 6,6 mln użytkowników. Program ruszył w Europie Środkowej w 2009 roku.

Obecnie w naszym regionie, w programie Clubcard (na ponad 13,7 mln wydanych kart ) uczestniczy 6,6 mln aktywnych uczestników, którym wydano 940 mln kuponów. Klienci na czterech ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 15:54
StoryEditor
Środki czystości z probiotykami. Katarzyna Cichopek ma nowy biznes z branży FMCG
Katarzyna Cichopek, aktorka, prezenterka i przedsiębiorczyni ma także ponad 25-letnie doświadczenie w mediach. Od 2000 roku jest związana z serialem ”M jak miłość”, a obecnie współprowadzi program śniadaniowy ”halo tu polsat”. Została też sklasyfikowana na 9. miejscu wśród 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce, według rankingu magazynu ”Forbes Women” z 2025 roku. Od kilku lat jest ona współwłaścicielką marki YA, która oferuje biżuterię i perfumy dla kobiet.

Katarzyna Cichopek wprowadza na polski rynek markę Harmony – probiotyczne środki czystości stworzone z naukowcami. Rosnące zainteresowanie technologiami mikrobiologicznymi w gospodarstwach domowych sprawia, że na rynku pojawia się nowa linia środków czystości oparta na probiotykach. To kolejny sygnał, że konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na wpływ detergentów na zdrowie i mikrobiom domu.

Probiotyki w środkach czystości jako element nowego podejścia do higieny

Na polski rynek trafia linia produktów czyszczących oparta na probiotykach, współtworzona przez Kata...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2025 / 14:28
StoryEditor
Eksperci ostrzegają: ceny w sklepach wystrzelą. Kiedy pojawią się podwyżki?
Ceny w sklepach wystrzelą? Eksperci ostrzegają przed podwyżkami (fot. Canva)

Codzienne zakupy w sklepach w październiku zdrożały średnio o 4,1 proc. Niby ceny rosną wolniej niż w poprzednich miesiącach, ale wciąż są na większym plusie niż sama inflacja. Na dodatek eksperci ostrzegają konsumentów i handel. – To cisza przed burzą, bo wkrótce dynamika podwyżek przyspieszy – wskazują analitycy.

W artykule przeczytasz: 

  • Raport UCE Research: Ceny w sklepach w październiku wzrosły o ponad 4 proc.
  • Ceny w sklepach w październiku rosną szybciej niż inflacja
  • Ceny żywności roną wolniej niż chemia gospodarcza i używki
  • Ceny w sklepach mogą szybciej rosnąć w grudniu i styczniu. Dlaczego?

Raport UCE Research: Ceny w sklepach w październiku wzrosły o ponad 4 proc.

W październiku br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 4,1 proc. rdr. Dla porównania we wrześniu ceny wzrosły o 4,9 proc., a w sierpniu – 5,1 proc. Tak wynika z najnowszego raportu „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”, który opracował zespół UCE Research i Uniwersytetów WSB Merito.

Warto dodać, że „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych” opublikowany 19 listopada opiera się na cenach produktów z 17 kategorii, m.in. żywności, napojów bezalkoholowych i alkoholowych, chemii gospodarczej i artykułów dla dzieci. Raport UCE Research powstał na podstawie ponad 101 tys. cen detalicznych z niemal 48 tys. sklepów.

Dr inż. Anna Motylska-Kuźma, ekspertka z Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW we Wrocławiu uważa, że spadek tempa wzrostu cen w sklepach wynika głównie z tańszej ropy na rynkach światowych oraz dość mocnego kursu złotego. Eksperci wskazują także na dobre zbiory produktów rolno-spożywczych, co hamuje wzrost cen żywności. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. listopad 2025 12:59