27.10.2016/11:06

Tesco zamknie niektóre punkty Bistro i Grill w Polsce

Sieć Tesco wraz z końcem października 2016 r. planuje zamknięcie punktów gastronomicznych działających przy siedmiu hipermarketach w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Jak udało się nam ustalić, chodzi o dwa punkty Tesco Bistro oraz pięć stoisk Tesco Grill. Brytyjska sieć w żadnym wypadku nie zamierza jednak wycofywać się całkowicie ze swoich konceptów gastronomicznych. W dalszym ciągu punkty Bistro funkcjonować będą przy 47 hipermarketach w Polsce; w dodatku sieć zapowiada otwieranie kolejnych.

Z naszych informacji wynika, że Tesco planuje zamknięcie punktów gastronomicznych znajdujących się w następujących lokalizacjach: Łódź Widzew, Ruda Śląska, Kalisz (hipermarket przy ul. Wojska Polskiego), Mielec, Wrocław (hipermarket w CH Marino), Tarnów (sklep przy ul. 16 Pułku Piechoty), oraz Nowy Sącz (sklep przy ul. Władysława Beliny-Prażmowskiego).

- Nieustannie analizujemy stan naszych operacji, aby być pewnym że osiągamy nasze cele biznesowe i możemy dostarczać wysokiej jakości usługi naszym klientom. Chcemy aby nasz biznes był silny, trwały i konkurencyjny, dlatego podjęliśmy decyzję o zamknięciu dwóch nierentownych stoisk Bistro i pięciu Tesco Grill. Pracownicy dbający o obsługę klienta w punktach Grill i Bistro zostaną przeniesieni do innych działów w swoich sklepach - usłyszeliśmy w biurze prasowym Tesco.

Brytyjska sieć zapewnia, że pracuje obecnie nad nowymi rozwiązaniami, które będą odpowiedzią na oczekiwania klientów sklepów i zarazem uatrakcyjnią gastronomiczną ofertę w punktach Tesco w Polsce. Zapowiada również, że w przyszłości część stoisk Tesco Grill zastąpionych może zostać właśnie punktami Bistro. - Te zaś staną się jeszcze bardziej nowoczesne i spójne z trendami rynkowymi - zapewnia biuro prasowe firmy.

Przypomnijmy, koncept Bistro wprowadzony został w Polsce przez Tesco w 2011 r., a już dwa lata później znaleźć można go było przy ok. 60 placówkach sieci w naszym kraju. Gastronomiczny projekt wdrożono w punktach Tesco Extra oraz w największych hipermarketach sieci. W zależności od lokalizacji, koncept Bistro spotkać można albo wewnątrz sklepu Tesco (wydzielony z sali sprzedaży), albo zaraz obok niego, gdzie działa jako odrębny lokal.

Tesco Bistro to samoobsługowe punkty gastronomiczne, z daniami sprzedawanymi na wagę, w stałej cenie 29,90 zł za kg. Klienci korzystający z Bistro komponują zamówienie wedle własnego uznania, mogąc skorzystać m.in. z zup, dań obiadowych i dań sezonowych, jak również napić się napoju czy kawy. Do godz. 11. w Tesco Bistro serwowane jest specjalne menu śniadaniowe. Pięć lokali Bistro wyposażono także w odrębny koncept o nazwie Cukiernia, gdzie kupić można ciastka, lody, desery lodowe, sałatki, jogurty, soki czy smoothies.

Specjalnie dla punktów Bistro, sieć Tesco przyjmuje świeże dostawy produktów sześć razy w tygodniu. Wyroby sprzedawane w punktach gastronomicznych sieci produkowane są m.in. przez takie firmy, jak Cedrob, Sokołów, Animex, Konspol, Frostę, czy U Jędrusia.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.