Tesco likwiduje program lojalnościowy Clubcard. Co stanie się z danymi polskich użytkowników?
Tesco poinformowało właśnie swoich klientów, że zamyka program lojalnościowy Clubcard. Od 17 kwietnia obowiązywać będzie nowy regulamin. Klienci posiadający kartę lojalnościową będą mogli korzystać z programu do końca czerwca.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
3 komentarze
-
10.04.2021
Do Czytelnik.
Siec na N nie może zamknąć programu który nie był częścią transakcji kupna Tesco. To Tesco opuszczając ten kraj, mlekiem i miodem plynacy, odchodzi razem ze swoim programem lojalnościowym. Pozdrawiam. PS. ClubCard dalej dziala tam, gdzie działa Tesco. -
10.04.2021
Mając 6 milionów użytkowników i potencjalnych klientów sieć na N zamyka program. Amatorszczyzna. Zna ktoś inna sieć która z 390 sklepów wyciąga 3,5 mld? No może spar :)
-
09.04.2021
gasimy światło
-
HANDEL I DYSTRYBUCJA
4