09.04.2021/18:48

Tesco likwiduje program lojalnościowy Clubcard. Co stanie się z danymi polskich użytkowników?

Tesco poinformowało właśnie swoich klientów, że zamyka program lojalnościowy Clubcard. Od 17 kwietnia obowiązywać będzie nowy regulamin. Klienci posiadający kartę lojalnościową będą mogli korzystać z programu do końca czerwca.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Lifeline 10.04.2021

    Do Czytelnik.
    Siec na N nie może zamknąć programu który nie był częścią transakcji kupna Tesco. To Tesco opuszczając ten kraj, mlekiem i miodem plynacy, odchodzi razem ze swoim programem lojalnościowym. Pozdrawiam. PS. ClubCard dalej dziala tam, gdzie działa Tesco.

  • Czytelnik 10.04.2021

    Mając 6 milionów użytkowników i potencjalnych klientów sieć na N zamyka program. Amatorszczyzna. Zna ktoś inna sieć która z 390 sklepów wyciąga 3,5 mld? No może spar :)

  • zawer 09.04.2021

    gasimy światło

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także