12.04.2019 / 15:54
StoryEditor

Testowy dyskont Carrefoura we Francji

Carrefour logo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Bezkonkurencyjne ceny i niskie koszty – to nowa koncepcja Carrefoura pod nazwą Carrefour Essentiel – podaje retaildetail.eu.   

Carrefour testuje w Awinionie nową formułę, jako jedną z możliwych dróg ratowania nierentownych hipermarketów – podaje retaildetail.eu. 

 

Duże czerwone znaki informują...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 15:32
StoryEditor
Siostry Grene wchodzą do Polski. Mikkel Grene, CEO sieci Søstrene Grene ujawnia szczegóły tej operacji [TYLKO U NAS]
Mikkel Grene, CEO i współwłaściciel Søstrene Grene, mówi, że cała uwaga sieci jeśli chodzi o ekspansję w Europie Wschodniej, skupia się obecnie na Polsce (fot. PR/Søstrene Grene)

Działająca w 17 krajach Europy duńska sieć Søstrene Grene, oferująca artykuły do domu, w tym meble oraz artykuły hobbystyczne, ma zamiar pojawić się w Polsce. Mikkel Grene, CEO i współwłaściciel Søstrene Grene zdradził portalowi widomoscihandlowe.pl więcej szczegółów związanych z debiutem firmy na naszym rynku. Wiemy, w jakich lokalizacjach pojawią się pierwsze sklepy sieci oraz jaki będą miały metraż.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Kiedy sieć Søstrene Grene otworzy sklepy stacjonarne i sklep internetowy w Polsce?
  • Jakich lokalizacji w Polsce szuka sieć Søstrene Grene?...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 12:43
StoryEditor
Mała Żabka, wielkie zmiany! Małe sklepy potrafią zmieniać życie ludzi i rzeczywistość
Silent disco, joga na plaży, treningi boksu i warsztaty pierwszej pomocy, to tylko kilka z wielu projektów, których realizację sfinansowała Żabka Polska z drugiej edycji programu grantowego ”Dobre Życie”.

Żabka Polska ruszyła właśnie z realizacją projektów z drugiej edycji programu grantowego „Dobre Życie”, który wspiera inicjatywy społeczne inicjowane przez lokalnych przedsiębiorców, prowadzących sklepy pod zielonym szyldem. Wśród tegorocznych projektów znalazły się: silent disco, joga na plaży, treningi boksu i warsztaty pierwszej pomocy.

Żabka ponownie oddaje głos lokalnym przedsiębiorcom, którzy najlepiej znają potrzeby okolicznych mieszkańcom. “Projekty, które łączą ludzi i odpowiadają na potrzeby najbliższego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2025 05:19