30.05.2022/09:00

Biedronka wypuściła nową aplikację mobilną. Sieć chce mocniej zlojalizować klientów, ale... rewolucji nie zrobiła

W poniedziałek światło dzienne ujrzała nowa aplikacja Biedronki. W ostatnich dniach narzędzie było testowane przez pracowników Jeronimo Martins oraz dziennikarzy, a teraz będzie mogła się z nim zapoznać najważniejsza grupa osób, czyli klienci dyskontów największej sieci handlowej w Polsce. Oficjalny debiut aplikacji to zwieńczenie kilkunastu miesięcy prac przy projekcie, który ma napędzić Biedronce sprzedaż i sprawić, że jej klienci jeszcze chętniej i częściej będą odwiedzać sklepy. Nie sposób jednak oprzeć się wrażeniu, że Biedronka projektując nową aplikację zdecydowała się na proste i sprawdzone rozwiązania, nie wykonując ambitnych kroków, które przyniosłyby nową jakość na rynku.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Klient biedronki 23.06.2022

    I zapewne z powodu tej aplikacji na stronie www.biedronka.pl od 13 kwietnia 2022 nie mozna sprawdzić aktualnej oferty biedry. Zakładka "nowa oferta" czy "aktualne oferta" po prostu nie działa. Zakładka non stop się ładuje. Co 1-2 sekundy załacza się ładowanie i tak od 2,5 miesiąca. Śmiem twierdzić ze to celowa robota biedry zeby zmusić jak najwięcej klientów do instalacji ich apki. Wstyd i kupa śmiechu z managerów biedry

  • żal 04.06.2022

    I tylko tyle odczytałeś z mojej wypowiedzi? Żalisz się czy chwalisz bo nie rozumiem? Może choć słowo na temat?

  • adam 31.05.2022

    "sto lat za murzynami" - żal się czyta, człowieku mamy 2022 rok

  • żal 30.05.2022

    Zróbcie wreszcie normalny sklep internetowy, z pełną ofertą, honorujący promocje na kartę lojalnościową, zapewniając dostawy samochodowe, a nie jakąś wydmuszkę na rowerach. Namawiacie ludzi na zakupy przez Glovo, którego kurierzy zastrzegają, że przywożą max 8kg, pobieracie milion opłat za reklamówki i torby termiczne plus sama opłata 15zł za dostawę. Dramat się robi i koszt rzędu 20zł za dostarczenie paru drobiazgów wartych 50zł. Inne sieci np. Stokrotka czy Polomarket powyżej 100zł zamówienia przywożą samochodem za 1zł. Natomiast z płatnych dostawców to chociażby Auchan przywozi samochodem z chłodnią! Jesteście naprawdę 100 lat za murzynami i nie rozumiecie ilu klientów tracicie w ten sposób, którzy wydają szybciej i więcej mając kompleksową dostawę pod drzwi.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także