30.12.2019 / 09:08
StoryEditor

To już ostatni moment! Przyjmujemy zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu na najlepsze stoisko mięsno-wędliniarskie.

stoisko mięsne w Polomarkecie (fot. mat. prasowe)
Uważasz, że stoisko mięsne w Twoim sklepie nie ma sobie równych w okolicy? Chcesz zaprezentować je szerszej publiczności? Nie czekaj, zgłoś się do konkursu na najlepsze stoisko mięsno-wędliniarskie 2020.

To już szósta edycja tego wydarzenia. Na zgłoszenia czekamy do 31 grudnia 2019 roku. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie rodzaje sklepów spożywczych.

Aby to zrobić n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 20:03
StoryEditor
Żabka urosła bardziej niż rynek i ma już prawie 11,5 tys. sklepów. Oto najnowsze wyniki sieci handlowej

Skonsolidowane przychody Grupy Żabka w pierwszym kwartale br. wyniosły 5,67 mld zł, rosnąc o 13 proc. względem analogicznego okresu przed rokiem. W tym czasie sieć zwiększyła sprzedaż porównywalną (like-for-like) o 6 proc., przebijając tym samym tempo wzrostu całego rynku (4,1 proc. według Nielsena). Towarzyszyła temu jednak strata netto.

Strata netto Grupy Żabka w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła 125 mln zł. Pogłębiła się więc o ok. jedną czwartą w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 r., gdy wynosiła 99 ml...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 13:14
StoryEditor
Polacy marzą o thermomiksie, airfryerze i robocie planetarnym. Po co im to wszystko?
Choć kulinarne inspiracje bywają różnorodne, w praktyce najczęściej wracamy do smaków dobrze znanych (fot. Frosta)

Jakie są kulinarne zwyczaje Polaków? Czy gotowanie to dla nas pasja, obowiązek, a może sposób na wspólne spędzanie czasu? Marka FRoSTA postanowiła przyjrzeć się bliżej codziennym zwyczajom w kuchni i przygotowała raport, który kompleksowo pokazuje, co liczy się dla nas, gdy chodzi o gotowanie.

Zebrane w raporcie “Jak gotują Polacy? Smaki, decyzje, zwyczaje” informacje rzucają światło nie tylko na kulinarne preferencje Polaków, ale też na to, skąd statystyczny rodak cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 13:11