To koniec sieci Piotr i Paweł! Znany szyld znika z ostatniego sklepu [NASZ NEWS]
To koniec ery w rodzimym handlu. Będąca niegdyś symbolem polskiego sektora detalicznego sieć Piotr i Paweł po 31 latach całkowicie znika z rynku - ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl. W tym tygodniu ostatni sklep działający pod wciąż dobrze rozpoznawalnym szyldem przeszedł rebranding na Eurospar.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
9 komentarzy
-
05.10.2022
no i dobrze zgubiła ich chciwość, zachłanność i wyzysk do granic możliwości zwłaszcza sprzedawców. pracowałam tam 1,5 roku i żałuje tylko mnie wykorzystali. Teraz mam super dobrą prace, soboty i niedziele wolne dobry socjal i zarobki. w 2016 roku urodził się pierwszy mój ukochany syn chyba na cześć upadłości tych Obozów Pracy zwanych piotrem i pawłem czy jakoś tam. Super bardzo się cieszę, trochę na to czekałam ale w końcu się doczekałam.
-
02.04.2022
DO-Bez komentarza. ucisz się człowieku,jeśli nim jesteś. Dziś biedronkę ganisz a jutro inną się handlową. Nie pasi ci nie kupuj tam. Każdy ma wybór i ma twoje oceny w odbycie. tyle w temacie.
-
15.10.2021
Z właścicieli wyszła polaczkość. Zamiast zachować tradycję, rozwijać markę, przekazać ją młodszym pokoleniom woleli wszystko zaprzepaścić zmarnować i sprzedać za bezcen.
-
14.10.2021
A Piotr z Pawłem już dawno na Karaibach :)
-
13.10.2021
Ja tam lubię Dino i im kibicuję
-
13.10.2021
Piotr i Paweł to były dobre sklepy, ich produkty własne też w porządku. Szkoda że tak się to wszystko zakończyło, ale inne sklepy mające niejako większe przebicie, oraz to że będą bardziej wybierane wygrywają... Biedronka ma też szczęście, najgorszy bez zmian dyskont, kiepkie produkty własne, niekiedy sprawdzam sieć tych sklepów - co kupisz bez zmian nadaje się na straty, do wyrzucenia, nigdy w zasadzie z tego sklepu nie byłem za bardzo zadowolony - tam wszystko prawie jest takie najgorsze, śmieciowe ale mają swoich klientów którzy kupują nie patrząc za bardzo ogólnie na byle jakość Biedronki, inne zagrywki, wkręcanie klientów, oferowanie produktów marnej jakości itd.. Biedronka to taki dla mnie bez wartości sklep jak telewizja Polsat, są siebie warci gdyż od zawsze są czymś strasznym, najgorszym pod każdym możliwym względem. Spar natomiast to też nic co właśnie ma możliwość przetrwać, to niejako nie istnieje gdyż kto zna te sklepy lub tam kupuje, traktuje to poważnie - tym bardziej jak wypada bardzo słabo...
-
13.10.2021
Spar skończy tak samo!
Sklepy świecą pustkami, drożyzna i fatalna marka własna -
13.10.2021
Dino to syf!
-
13.10.2021
Trzymam kciuki z Dina.
Myślę, że warto, abyśmy mieli kilka silnych polskich sieci supermarketów. Na dłuższą (każdą) metę to zysk dla wszystkich.
3