13.10.2021 / 07:45
StoryEditor

To koniec sieci Piotr i Paweł! Znany szyld znika z ostatniego sklepu [NASZ NEWS]

Supermarket sieci Piotr i Paweł/zdjęcie archiwalne (materiały prasowe)
To koniec ery w rodzimym handlu. Będąca niegdyś symbolem polskiego sektora detalicznego sieć Piotr i Paweł po 31 latach całkowicie znika z rynku - ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl. W tym tygodniu ostatni sklep działający pod wciąż dobrze rozpoznawalnym szyldem przeszedł rebranding na Eurospar.

Symbol polskiej przedsiębiorczości. Największa polska sieć delikatesowa. Krajowy pionier sprzedaży żywności przez internet. O kim mowa? Oczywiście o Piotrze i Pawle, który co pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 00:20