21.12.2016/14:49

Tomasz Danis, MCI.TechVentures: Chcemy, by Frisco.pl było liderem sprzedaży żywności online w Polsce

W ostatnich latach sklep internetowy Frisco.pl odnotował znaczący wzrost sprzedaży artykułów, zarówno przez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. W porównaniu do pierwszego półrocza 2015 r. liczba nowych klientów Frisco.pl wzrosła aż o 59%. Liczba nowych klientów w tym czasie wzrosła ponad dwukrotnie – aż o 137% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Karol 23.12.2016

    Każde miasto to mikrorynek wymagający osobnego podejścia i dynamicznych cen - nie podejrzewam, aby mieszkańcy Zielonej Góry byli zainteresowani zakupami po cenach warszawskich z frisco.pl. Do tego kalkulacja ceny dostaw/zapewnienie zainteresowania odbiorem osobistym - model naprawdę ciekawy dlatego obserwujmy jak sobie poradzi MCi i Eurocash z przeskokiem z offline do online i mikrorynkami.

  • Hej! Karol. Wyjaśniam! 22.12.2016

    Jedno zdanie: Grupa Eurocash i ponad 14 000 sklepów w całej Polsce (część z nich nadaje się na punkty odbioru towaru).

  • Karol 22.12.2016

    Trudno będzie być liderem w całej Polsce skoro po Warszawie cały model biznesowy, operacyjny i logistyczny będzie trzeba fizycznie przenieść na rynki innych miast - a poza kosztami ogólnymi nie będzie żadnych synergii. Koszty ogólne to koszty platformy i Zarządu relatywnie niewielkie w całości kosztów operacyjnych i logistyki więc już czekam jak MCI sobie poradzi...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.