Tomasz Danis, MCI.TechVentures: Chcemy, by Frisco.pl było liderem sprzedaży żywności online w Polsce
W ostatnich latach sklep internetowy Frisco.pl odnotował znaczący wzrost sprzedaży artykułów, zarówno przez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. W porównaniu do pierwszego półrocza 2015 r. liczba nowych klientów Frisco.pl wzrosła aż o 59%. Liczba nowych klientów w tym czasie wzrosła ponad dwukrotnie – aż o 137% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
23.12.2016
Każde miasto to mikrorynek wymagający osobnego podejścia i dynamicznych cen - nie podejrzewam, aby mieszkańcy Zielonej Góry byli zainteresowani zakupami po cenach warszawskich z frisco.pl. Do tego kalkulacja ceny dostaw/zapewnienie zainteresowania odbiorem osobistym - model naprawdę ciekawy dlatego obserwujmy jak sobie poradzi MCi i Eurocash z przeskokiem z offline do online i mikrorynkami.
-
22.12.2016
Jedno zdanie: Grupa Eurocash i ponad 14 000 sklepów w całej Polsce (część z nich nadaje się na punkty odbioru towaru).
-
22.12.2016
Trudno będzie być liderem w całej Polsce skoro po Warszawie cały model biznesowy, operacyjny i logistyczny będzie trzeba fizycznie przenieść na rynki innych miast - a poza kosztami ogólnymi nie będzie żadnych synergii. Koszty ogólne to koszty platformy i Zarządu relatywnie niewielkie w całości kosztów operacyjnych i logistyki więc już czekam jak MCI sobie poradzi...
2