21.12.2016/14:49

Tomasz Danis, MCI.TechVentures: Chcemy, by Frisco.pl było liderem sprzedaży żywności online w Polsce

W ostatnich latach sklep internetowy Frisco.pl odnotował znaczący wzrost sprzedaży artykułów, zarówno przez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. W porównaniu do pierwszego półrocza 2015 r. liczba nowych klientów Frisco.pl wzrosła aż o 59%. Liczba nowych klientów w tym czasie wzrosła ponad dwukrotnie – aż o 137% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Karol 23.12.2016

    Każde miasto to mikrorynek wymagający osobnego podejścia i dynamicznych cen - nie podejrzewam, aby mieszkańcy Zielonej Góry byli zainteresowani zakupami po cenach warszawskich z frisco.pl. Do tego kalkulacja ceny dostaw/zapewnienie zainteresowania odbiorem osobistym - model naprawdę ciekawy dlatego obserwujmy jak sobie poradzi MCi i Eurocash z przeskokiem z offline do online i mikrorynkami.

  • Hej! Karol. Wyjaśniam! 22.12.2016

    Jedno zdanie: Grupa Eurocash i ponad 14 000 sklepów w całej Polsce (część z nich nadaje się na punkty odbioru towaru).

  • Karol 22.12.2016

    Trudno będzie być liderem w całej Polsce skoro po Warszawie cały model biznesowy, operacyjny i logistyczny będzie trzeba fizycznie przenieść na rynki innych miast - a poza kosztami ogólnymi nie będzie żadnych synergii. Koszty ogólne to koszty platformy i Zarządu relatywnie niewielkie w całości kosztów operacyjnych i logistyki więc już czekam jak MCI sobie poradzi...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.