13.05.2020/11:47

Top Market rozwija kanał e-commerce przed kolejną falą epidemii

Polska Grupa Supermarketów, operator sklepów Top Market, modernizuje kanał sprzedaży e-commerce. W ten sposób sieć chce zabezpieczyć ponad 600 placówek przed kolejną falą koronawirusa. Firma rozwija też markę własną i pracuje nad przyłączeniem do sieci małych sklepów osiedlowych. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.