23.03.2018/16:37

Klub Rossmann, Mój Carrefour i Tesco Clubcard to 3 najczęściej uruchamiane aplikacje sieci handlowych

Coraz więcej Polaków deklaruje dokonywanie zakupów bezpośrednio za pomocą smartfona. Agencja Spicy Mobile sprawdziła, z jakich aplikacji zakupowych korzystamy najczęściej, a także którzy detaliści najśmielej i najskuteczniej inwestowali w mobile w 2017 r.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • phi 29.03.2018

    mój carrfour? to jakaś totalna pomyłka. uxowy potworek.

  • wściekły klient 24.03.2018

    Jęczą o tą aplikację przy kasie w R., to akurat prawda. Widać kolejki do kas właścicielom nie przeszkadzają, klient ma mieć aplikację! Zastanówcie się, czy wy jesteście sklepem sprzedającym aplikacje klientom czy kosmetyki?

  • millenials 24.03.2018

    W rossmannie nie da sie nirmalnie zaplacic za zakupy, bo obsluga wymusza od klienta tracenie czasu na stanie przy kasie. Od czasu gdy kasjerzy zadaja milion pytan (czy platna reklamowka, czy mam aplikacje, czy zainstaluje, czy chce gazetke, czy kupie krem polecaby taki siaki i owaki) omijam coraz czesciej te ich drogerie. Nie da sie szybko zaplacic i wyjsc, bo co niektorzy blokuja klientowi mozliwosc SZYBKIEGO zrobienia zakupow.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.