Trwa Forum Branży Kosmetycznej 2020! Jak COVID-19 wpłynął na perspektywy rozwoju branży w Polsce?
To już ten moment! Przed chwilą rozpoczęło się Forum Branży Kosmetycznej. Ósma edycja wydarzenia po raz pierwszy odbywa się całkowicie w formule online a jej przewodnim motywem jest sytuacja sektora kosmetycznego w czasach COVID.
Tegoroczne Forum Branży Kosmetycznej dostosowało swój format do panujących warunków. Konferencja odbywa się całkowicie w formule online, a uczestnicy mogą śledzić jej przebieg w dowolnym miejscu, na dowolnych urządzeniach mobilnych. Uczestnicy mogą także na czacie komentować wykłady i zadawać pytania prelegentom. Forum, mimo formuły online, daje więc możliwość interakcji z wykładowcami i pomiędzy uczestnikami.
Forum Branży Kosmetycznej jest konferencją biznesową, organizowaną przez Wydawnictwo Gospodarcze. Od lat, pod skrzydłami redakcji „Wiadomości Kosmetycznych” wspiera producentów i handel w prowadzeniu biznesu i nawiązywaniu wzajemnych kontaktów.
Program Forum Branży Kosmetycznej 2020:
Czy wirus trawi biznes kosmetyczny? Jak pandemia wpłynie na rynek detaliczny?
Agnieszka Skonieczna, Head Analyst, Retail Business Unit Director, PMR Market Expert, Karolina Szałas, Analyst, PMR Market Expert
Świadome zakupy. Jakość nie ilość. Czy to koniec ery nowości?
Magdalena Piwkowska, Trend and Content Development Associate, Nielsen Polska
Jak COVID zainfekował polski handel?
Ewa Sech, Commercial Director, Advanced Solutions Poland, GfK Consumer Panels
Przyszłość rynku aptek w Polsce, potencjał kanału dla sprzedaży kosmetyków
Artur Schab, Managing Director, Pharmaceutical Consulting
DEBATA: Zmiana modeli biznesowych w obliczu COVID. Jak pandemia wpłynęła na handel, logistykę, zarządzanie kategoriami i zmieniła konsumencki traffic?
Joanna Mazur, Kierownik Sieci Partnerskiej Drogerii Koliber, Ambra - Grupa Eurocash
Ewa Sech, Dyrektor Działu Analiz Specjalnych, GfK Polonia
Teresa Stachnio, Wiceprezes Zarządu, Drogerie Jasmin
Dariusz Tomczak, Prezes Zarządu, Davi
Leszek Szwajcowski, Wiceprezes Zarządu, DP Drogerie Polskie
Ochrona środowiska, zrównoważony rozwój, odpowiedzialny biznes – nadrzędne wyzwania dla branży kosmetycznej
Kiril Marinov, Dyrektor Zarządzający Działu Beauty Care, Henkel Polska
Etykieta zorientowana na recykling - dobór materiału a recykling całego opakowania w dobie ROP i GOZ
Beata Sypniewska, Business Development Manager & Sustainability Champion, Avery Dennison Polska
Odpowiedzialność za wprowadzenie kosmetyku do obrotu. Na szali bezpieczeństwo konsumenta, wizerunek marki i stabilność firmy
Dr inż. Iwona Białas, Safety Assessor, Właściciel Cosmetosafe Consulting
Zielone oświadczenia czy greenwashing? Potrzeba większej przejrzystości dla konsumentów w ramach zielonej transformacji
Dr Mark Smith, Dyrektor Generalny, NATRUE - The International Natural and Organic Cosmetic Association
Wyzwania firm rodzinnych w Polsce. Podejście systemowe
Dr Adrianna Lewandowska, MBA, Założycielka, Prezes, Instytut Biznesu Rodzinnego
DEBATA: Przyszłość rynku kosmetycznego, wyzwania i szanse w erze post-COVID
Blanka Chmurzyńska-Brown, Dyrektor Generalna, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Leszek Kłosiński, Prezes Zarządu, Oceanic
Michał Mróz, Prezes Zarządu, Inter-Vion
Adam Nitecki, Dyrektor Generalny, Consumer Products Division L'Oréal Polska i Krajów Bałtyckich
Henryk Orfinger, Współwłaściciel Grupy Dr Irena Eris, Przewodniczący Rady Nadzorczej Dr Irena Eris
Michał Rudecki, Client Director, Nielsen Connect Polska
Marketing w warunkach szybko zmieniającej się rzeczywistości. Jak zbudować silną markę i dbać o spójny wizerunek za pomocą działań marketingowych?
Marta Prochot, CEO Dreamlike, Natalia Wróbel, Project Manager, Dreamlike
Zdrowie, dobre samopoczucie, bezpieczeństwo. Jak kluczowe potrzeby konsumentów wpłyną na rynek kosmetyczny – promocję, komunikację marek i zalet produktów?
Marta Chalimoniuk-Nowak, CEO Healthy Brands, Ekspertka BCC ds. Marketingu Strategicznego
Wspieram polskie marki, kupuję polskie kosmetyki – patriotyzm lokalny i prospołeczne postawy konsumentów w czasach COVID
Agata Matuszewska, Business Unit Manager, Open Research
DEBATA: Wejście w e-commerce – dlaczego to takie łatwe, dlaczego to takie trudne?
Katarzyna Wyszyńska, Ekspert ds. e-commerce, omnichannel i marketingu Online
Piotr Ciećkiewicz, Członek Zarządu, Sonia
Anna Karolak, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju, Allepaznokcie.pl
Daniel Rogiński, Wiceprezes Zarządu, Drogerie Natura

15