18.06.2018/10:08

Trwa ofensywa reklamowa sieci dyskontowych. Kto wydał najwięcej na reklamę?

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej. Nadal na czele zestawienia znajduje się branża handlowa, w której utrzymuje się wysoki budżet przeznaczany na reklamy w mediach tradycyjnych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

9 komentarzy

  • somi 30.07.2018

    Wpisz w google mediaexpert ankieta i tam amsz. Kiedyś tez na paragonie było info i na FB, teraz ni wiem jak jest dokładnie

  • opos 18.07.2018

    A gdzie można info o tym znaleźć @saxer?

  • saxer 17.07.2018

    @sylwek92 - to zobacz jest taka promocja że rejestrujesz paragon na stronie i możesz wygrać 750zł w formie bonu

  • Sylwek92 12.07.2018

    a co tam wlasnie za promocje sa teraz? chce pralke kupic, taka niedroga a funkcjonalna

  • Bartek 01.07.2018

    W sumie ciągle słyszę o fajnych promocjach w media expert, to i pewnie na reklame sporo dali ;)

  • stefan10 29.06.2018

    ciekawe kiedy włączamy niskie ceny będzie na pierwszym miejscu?

  • oboń 25.06.2018

    Jeju to było niesamowite. Moja rodzina w swięta wyłączyła telewizor wreszcie :)

  • sebix 22.06.2018

    No właśnie tytuł mylący bo media expert to nie jest dyskont :D

  • faj 21.06.2018

    Dobre było jak media expert współpracowała z lisowska, to był rekord :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.