02.04.2013/10:28

Tymbark poszerza ofertę o napoje gazowane

Tymbark, lider rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, wchodzi w nową kategorię, wprowadzając do sklepów owocowe napoje gazowane.

Właściciel marki, wadowicki Maspex, kieruje na rynek produkt o nazwie Tymbark Gazzzowany – to mocno owocowy napój gazowany bez konserwantów i sztucznych substancji słodzących. Nowość jest oferowana w trzech smakach: pomarańczowym, cytrynowym i grejpfrutowym. Produkt ma atrakcyjną cenę i będzie wsparty najdłuższą w historii Tymbarku kampanią reklamową oraz działaniami skierowanymi do sklepów. Z badań Millword Brown SMG/KRC wynika, że 9 na 10 Polaków dobrze zna markę Tymbark. Krajowy rynek napojów owocowych gazowanych wart jest około 1 mld zł, a jego wielkość szacuje się na 700 mln litrów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.