Ubiegły rok był rekordowy dla Auchan w Polsce. Sieć notuje wzrost przychodów
W sporządzonym 19 listopada 2019 r. sprawozdaniu finansowym za 2018 r. spółka Auchan Polska pokazała wzrost przychodów netto ze sprzedaży o ponad 53 mln zł. Firma wykazała jednak stratę netto w wysokości niespełna 303 mln zł.
Pozostało jeszcze 87% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
04.12.2019
Auchan zatrzymał się mentalnie w latach 90-tych ubiegłego stulecia i jest po prostu przestarzały. Wynik ten to wypadkowa: błędnych decyzji, braku innowacyjności, coraz mniej atrakcyjnej oferty, podejścia do klienta oraz do pracowników.
Jeżeli nadal nic się w tej sieci nie zmieni to skończą jak TESCO.
6