Ubiegły rok był rekordowy dla Auchan w Polsce. Sieć notuje wzrost przychodów
W sporządzonym 19 listopada 2019 r. sprawozdaniu finansowym za 2018 r. spółka Auchan Polska pokazała wzrost przychodów netto ze sprzedaży o ponad 53 mln zł. Firma wykazała jednak stratę netto w wysokości niespełna 303 mln zł.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
04.12.2019
Auchan zatrzymał się mentalnie w latach 90-tych ubiegłego stulecia i jest po prostu przestarzały. Wynik ten to wypadkowa: błędnych decyzji, braku innowacyjności, coraz mniej atrakcyjnej oferty, podejścia do klienta oraz do pracowników.
Jeżeli nadal nic się w tej sieci nie zmieni to skończą jak TESCO.
13