23.04.2022 / 12:52
StoryEditor

Unilever kończy z reklamami produktów spożywczych kierowanymi do dzieci poniżej 16. roku życia

Na zdj. lody marki Ben&Jerry‘s z portfolio Unilevera (fot. Arne Beruldsen / Shutterstock)
Koncern Unilever ogłosił, że rezygnuje z działań marketingowych promujących jego produkty żywnościowe, których adresatami są dzieci poniżej 16. roku życia. Firma nie będzie także współpracować z nastoletnimi influencerami.

Rezygnacja ze wspomnianych działań marketingowych dotyczyć będzie zarówno mediów tradycyjnych, jak i social mediów. Ponadto firma ogłosiła, że nie będzie zbierać ani przechowywa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 22:48
StoryEditor
Biedronka ponownie motorem wzrostu. Szykuje się mocny wzrost sprzedaży porównywalnej
Na zdj. Biedronka w Elblągu (fot. Elninho/Shutterstock)

Akcje właściciela sieci Biedronka i Hebe, Grupy Jeronimo Martins zyskały ponad 3 proc. po tym, jak J.P. Morgan umieścił spółkę na liście "Positive Catalyst Watch". Analitycy spodziewają się krótkoterminowego wzrostu kursu przed publikacją wyników za II kw., zaplanowaną na 1 sierpnia 2025 roku. W raporcie utrzymano rekomendację „overweight” i nieznacznie skorygowano cenę docelową do 24,80 euro.

Analitycy J.P. Morgan dostrzegają możliwość dalszego wzrostu kursu akcji o około 15 proc., wskazując na spodziewane wzrost prognoz zysków oraz ponowną ocenę wartości spółki. Obe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 16:11
StoryEditor
160 sklepów sezonowych Żabki "w nagrodę". Kto ma szansę na dodatkowy zarobek?
160 sklepów sezonowych Żabki ”w nagrodę”. Kto ma szansę na dodatkowy zarobek?

Żabka ma obecnie 160 sezonowych sklepów w całej Polsce. Jak wygląda prowadzenie takiego sklepu? Kto może ją prowadzić i mieć szanse na dodatkowy przychód?

Z artykułu dowiesz się:

  • Dla kogo szansa na dodatkowe zarobek w sklepach sezonowych Żabki?
  • Jak wygląda prowadzenie sklepu sezonowego Żabki?
  • Co klienci najczęściej kupują w sklepach sezonowych Żabki?

Sieć Żabka w połowie czerwca uruchomiła około 160 sezonowych sklepów w najbardziej atrakcyjnych miejscach turystycznych w Polsce. Sezonowe Żabki są zarówno w nadmorskich kurortów, jaki i na Mazurach czy Kaszubach oraz w górskich miejscowościach.

Szansa na dodatkowe zarobek w sklepach sezonowych Żabki. Ale dla kogo?

Sieć podkreśla, że sezonowy sklep to dodatkowa szansa na zwiększenie swoich dochodów i dotarcie do nowych klientów. Ale z tej szansy mogą skorzystać tylko niektórzy franczyzobiorcy.

– Prowadzenie sklepu sezonowego to propozycja kierowana do najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców sieci Żabka –­ podkreśla spółka. – Partnerzy, którzy wyróżniają się determinacją, odpowiedzialnością i doskonałą organizacją pracy, otrzymują propozycję objęcia sklepu w takim formacie – podaje sieć.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 00:08