17.03.2021/11:41

Rabaty i opłaty marketingowe w sieciach handlowych na celowniku UOKiK. Plany działań urzędu na 2021 r.

Priorytetami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w zakresie badania nieprawidłowości przy wykorzystywaniu przewagi kontraktowej będą w tym roku kwestie związane z rabatami w sklepach oraz opłatami za marketing.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Dostawca 18.03.2021

    Proszę sprawdzać wszystkie branże nie tylko rolników. Różnych opłat ubranych w przygotowane przez prawników "kruczki" jest sporo. Od oczywiście nie obowiązkowych opłat za dystrybucję gazetek, po % od obrotu na działania marketingowe, a szczytem jest zwolnienie swoich pracowników ze sklepów i wynajęcie firm merchandisingowych za których pracę płacą dostawcy. Jeżeli dostawca nie zgadza się na takie rozliczenia to go nie ma w sieci. Życzę powodzenia bo pracy jest na kilka lat. Zamiast czekać na donosy dostawców można zatrudnić kogoś kto się na tym zna, będzie łatwiej.
    Nie jestem przeciwko konkurencji ale ona musi być na zdrowych warunkach a opłaty dodatkowe często sięgają milionów złotych jak nie kilkudziesięciu .....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także