21.04.2021/08:54

UOKiK szczegółowo przyjrzał się rabatom stosowanym przez sieci handlowe! Czy rynek zmieni się po karze dla Biedronki?

UOKiK poinformował w środę, że w ostatnim czasie kompleksowo sprawdził rabaty uzyskiwane przez duże sieci handlowe od dostawców produktów rolno-spożywczych. Efektem jest raport zawierający dane i wskazówki dotyczące rabatów stosowanych przez sieci handlowe.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • taka prawda 27.04.2021

    Oczywiście, że rynek nie będzie taki sam: ceny pójdą w górę.

  • zakupowicz 27.04.2021

    Sprawdzić też współpracę z Glovo. Chwalą się dowozami bez ograniczeń, zachęcają do wydawania np. 200zł na zakupy, żeby obniżyć koszty dostawy do zera, w praktyce - 2/3 zamówienia nie dociera bo kurier Glovo podróżuje rowerem z małym plecaczkiem, mieszczącym może 1 reklamówkę towaru. Efekt taki, że ani kasy ani towaru. Bo Glovo nie ma telefonu ani maila, kontakt na śmiesznym czacie, czekanie miesiąc na zwrot kasy. Infolinia Biedry ma to gdzieś "bo nie zajmują się sprawami związanymi z Glovo". Ceny również się nie zgadzają - podobno mają być takie same jak w sklepie, a są np. 2x wyższe na wiele produktów. No to może po interwencji UOKiK coś się zmieni?

  • Klient 26.04.2021

    Z kolei inna inspekcja powinna się przyjrzeć jakości produktów "biedronkowych", bo jakość nie idzie w parze z ceną. W Biedronkach jest naprawdę drogo i każdy, kto idzie tam na zakupy powinien się wreszcie o tym dowiedzieć. Im reklamę zrobił kiedyś serial Klan, że niby tani sklep. Gucio prawda. A w ich karmie dla psów i kotów jest GMO, co potwierdziły ostatnie badania laboratoryjne!!!!

  • Po co to? 21.04.2021

    Szkoda, że nazwy sieci trzymane są w tajemnicy.Klienci mogliby miec wpływ na obroty nieuczciwych firm.
    To dzialanie typu: Wiem , ale nie powiem.

  • Dostawca 21.04.2021

    Dzień dobry. Fajnie że to się dzieje ale żadnej Ameryki nie odkryto. Nadal z uporem zadaję pytanie dlaczego jest to sprawdzane tylko w tych kategoriach produktowych? Takie praktyki są sosowane we wszystkich branżach. Pada hasło potrzebuje 2% od obrotu - rozliczamy korektą cen. Do czasu kiedy dostawca się nie zgodzi sieć wstrzymuje zakupy, nie odbiera telefonów, nie odpisuje na e-mail. itp. .... Panie Prezesie proszę zatrudnić doświadczonego dyr sprzedaży będzie łatwiej. Pensja plus 1% od nałożonych kar na sieci i będzie to najbogatszy człowiek w Polsce! Wymienione sieci nie są zaskoczeniem, ale wszyscy stosują różne dziwne wyciąganie kasy ....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także