10.05.2017/12:13

UOKiK zajmie się Tygodniem Polskich Marek w Lidlu?

Klub Jagielloński skierował do prezesa UOKiK Marka Niechciała prośbę o interwencję w sprawie zorganizowanego przez sieć Lidl Tygodnia Polskich Marek. Zdaniem Piotra Trudnowskiego, członka zarządu KJ, detalista wprowadza konsumentów w błąd, reklamując produkty zagranicznych, globalnych koncernów jako polskie marki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Martin 11.05.2017

    Ale brednie...
    Marka jest polska, produkt wytwarzany w Polsce, a kapitał nie ma narodowości! Idąc głupim sposobem rozumowania KJ można stweirdzić, że Volvo jest chińskie (choć Szwedzi mówią, że szwedzkie), Książe William jeździ hinduskim samochodem (brytyjski Land Rover), pijemy hinduską kawę w Starbucks, itd.
    A jak zapytać Polaków na ulicy, to jakie marki wymienią? Poloneza czy Fiata 125p? (włoskie zresztą).
    Ta polska małostkowość jest załamująca...

  • Szymon 11.05.2017

    Nic tam nie można sprzedać. wszytko idzie za Odry
    Polskie to mit

  • Kaple 11.05.2017

    Zapomnieli, że o polskości decyduje PIS z naczelnym Polakiem JK. Trzeba najpierw kupić certyfikat. Tak, jak świadectwo koszerności u rabina.

  • Tytus 11.05.2017

    Jasne. Ewidentnie widać, że Lidl, Biedra i Kaufland lansują się na polskie marki i "przyjaciół super Polski", bo wiedzą, że taka kampania trafi do Polaków.

  • SUPER 10.05.2017

    I BARDZO DOBRZE

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.