15.09.2017 / 11:22
StoryEditor

Usługi dodatkowe w sklepie pomagają pozyskać nowych klientów i zwiększyć obroty

Jedną z sieci handlowych, która poszła najdalej w rozwoju dodatkowych usług w sklepach, jest Carrefour (fot. Konrad Kaszuba)
Od możliwości opłacenia rachunków przez doładowania telefonu komórkowego i gier internetowych po cashback, czyli wypłacanie gotówki w trakcie robienia zakupów – rośnie liczba usług dodatkowych oferowanych w sklepach. W ten sposób przyciąga się nowych klientów i zwiększa zadowolenie dotychczasowych.

Świadomi konsumenci cenią swój czas i chwalą sobie możliwość załatwienia wielu spraw w jednym miejscu. Ten trend można wykorzystać, oferując klientom sklepu usługi dodatkowe, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 15:31
StoryEditor
Wojciech Odzimek rządzi! Polak pokieruje giga fabryką Winstonów i Cameli wartą 1,3 mld dolarów
Wojciech Odzimek objął stanowisko dyrektora gigantycznego kompleksu produkcyjnego JTI w Starym Gostkowie pod Łodzią

Wojciech Odzimek, JTI Polska, fabryka JTI Stary Gostków, inwestycje JTI w Polsce, największa fabryka JTI, rynek tytoniowy Polska, Winston, Camel, produkcja wyrobów nikotynowych, przemysł tytoniowy Polska, globalny łańcuch dostaw JTI.

Nowy dyrektor największej fabryki JTI na świecie

Wojciech Odzimek objął stanowisko dyrektora gigantycznego kompleksu produkcyjnego JTI w Starym Gostkowie pod Łodzią. To najwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 18:15
StoryEditor
Ogromna zmienności rynku sprawia, że logistycy i ich klienci doceniają proste rozwiązania!
Logwin operuje w globalnym łańcuchu wartości (fot. Albert Katana)

Logwin, globalna firma logistyczna, świadcząca usługi w całym łańcuchu wartości, łączy różne rozwiązania z zakresu cyfryzacji i automatyzacji procesów, by zachować jak największą elastyczność w szybko zmieniającym się otoczeniu gospodarczym. Kluczem jest optymalizacja usług świadczonych klientom w całym łańcuchu dostaw. Logwin jest w stanie obsłużyć 99 proc. czynności logistycznych dla swoich klientów.

Obszerny wywiad z menedżerami firmy Logwin, cz. II

  • Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający Logwin w regionie CEE
  • Jarosław Bańkowski, regionalny dyrektor sprzedaży CEE, s...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2025 00:25