15.09.2017/11:22

Usługi dodatkowe w sklepie pomagają pozyskać nowych klientów i zwiększyć obroty

Od możliwości opłacenia rachunków przez doładowania telefonu komórkowego i gier internetowych po cashback, czyli wypłacanie gotówki w trakcie robienia zakupów – rośnie liczba usług dodatkowych oferowanych w sklepach. W ten sposób przyciąga się nowych klientów i zwiększa zadowolenie dotychczasowych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Podaj Nick 15.09.2017

    Nie aktualna informacja - Żabka już nie współpracuje z InPost.

  • klient z Polski 15.09.2017

    Dla mnie istotną usługą jest polskojęzyczna obsługa na sali sprzedaży i w kasach. Może tak firmy dadzą wyższe pensje, by więcej osób mówiących po polsku nas obsługiwało?

  • klient z Polski 15.09.2017

    Dla mnie istotną usługą jest polskojęzyczna obsługa na sali sprzedaży i w kasach. Może tak firmy dadzą wyższe pensje, by więcej osób mówiących po polsku nas obsługiwało?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.