26.08.2021 / 10:12
StoryEditor

Verena Wiederkehr, Beyond Meat: Mamy spore ambicje w kontekście polskiego i europejskiego rynku [TYLKO U NAS]

Verena Wiederkehr, European Plant-Based Lead w firmie Beyond Meat (fot. materiały prasowe/Beyond Meat)
– Zatrudniamy prawie 200 badaczy, naukowców, szefów kuchni i menedżerów pracujących nad tym, aby mięso z roślin było kompletnie nieodróżnialne od ich zwierzęcych odpowiedników. Budujemy naszą markę w dialogu z konsumentami, którzy wierzą w naszą misję i mają zaufanie do naszego podejścia biznesowego – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Verena Wiederkehr, European Plant-Based Lead w firmie Beyond Meat.

Głównym konkurentem dla Beyond Meat na europejskim rynku są konwencjonalni producenci białka zwierzęcego. Mimo, że rynek mięsa roślinnego dopiero buduje swoją pozycję pośród sze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 09:01
StoryEditor
Adam Manikowski: Żabka stoi u progu dynamicznego przyspieszenia. Co będzie napędzać sieć?
Adam Manikowski: Żabka stoi u progu dynamicznego przyspieszenia. Co będzie napędzać sieć? (fot. Żabka Polska)

– Żabka stoi dziś u progu dynamicznego przyspieszenia – zapewnia Adam Manikowski, CEO jednostki biznesowej Żabka Polska. Jaki jest cel największej sieci franczyzowej w Polsce? Na czym chce oprzeć swój rozwój?

W artykule przeczytasz:

  • Żabka prezentuje strategię i wyniki inwestorom
  • Perspektywy rozwoju sieci Żabka według Adama Manikowskiego
  • Strategiczne filary rozwoju sieci Żabka Polska
  • Ekspansja Żabki: 16 tysięcy sklepów do 2028 roku
  • Pierwszy Investor Day Żabki: ilu inwestorów uczestniczyło?

Grupa Żabka prezentuje strategię i wyniki inwestorom

W ubiegłym tygodniu w Warszawie odbyło się Żabka Group Investor Day, czyli spotkanie z kluczowymi inwestorami Grupy Żabka. Marta Wrochna-Łastowska, CFO Grupy Żabka, zaznaczyła, że było to pierwsze tego typu wydarzenie, umożliwiające otwartą dyskusję z inwestorami i partnerami biznesowymi.

– Mogliśmy nie tylko zaprezentować naszą strategię, ale przede wszystkim pokazać, jak ją realizujemy i jak przekładamy deklaracje na konkretne wyniki – wskazuje Marta Wrochna-Łastowska. – To spotkanie było dla nas również okazją do otwartej rozmowy z inwestorami i partnerami biznesowymi, do wysłuchania ich perspektyw i odpowiedzi na pytania – dodaje szefowa finansów w Grupie Żabka.

Adam Manikowski wskazuje perspektywy rozwoju sieci Żabka Polska

Natomiast Adam Manikowski, CEO jednostki biznesowej Żabka Polska, podkreślił, że Investor Day było doskonałą okazją do omówienia obecnej pozycji Grupy oraz podzielenia się perspektywami jej dalszego rozwoju.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 16:09
StoryEditor
Carrefour dla Polaków! Jeden z posłów chce, by to KGS przejął francuską sieć
Marek Sawicki proponuje, by Krajowa Grupa Spożywcza (KGS) została dokapitalizowana przez rząd w celu przejęcia aktywów Carrefourra (fot. Veja/Shutterstock)

Marek Sawicki proponuje, by Krajowa Grupa Spożywcza (KGS) została dokapitalizowana przez rząd w celu przejęcia aktywów Carrefour. Oznacza to powrót do pomysłu stworzenia państwowej sieci sklepów. Pytanie tylko co na to inni zainteresowani schedą po francuskiej sieci.

Rząd powinien rozważyć dokapitalizowanie Krajowej Grupy Spożywczej (KGS), by mogła stanąć do gry o polskie aktywa francuskiego Carrefoura – przekonuje Marek Sawicki, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. październik 2025 11:21