05.10.2022 / 13:30
StoryEditor

VII Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy 2023: Godzimy ogień z wodą

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 1
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 2
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 3
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Jak wygrywać w czasach dynamicznych zmian, rosnącej inflacji i niepewności na rynku? Podczas VII edycji Kongresu Mięsnego, którego przyszłoroczna odsłona została wzbogacona o rynek roślinnych alternatyw, eksperci wskażą, jak firmy mięsne i producenci wyrobów roślinnych, mogą najskuteczniej dopasowywać swoje strategie do pojawiających się zagrożeń, ale także szans i możliwości rynkowych.

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie.

Program wydarzenia obejmuje cały dzień debat, prezentacji, wystąpień ekspertów, a także wieczorną galę z wręczeniem prestiżowych nagród w konkursie na „Najlepsze Stoisko Mięsno-Wędliniarskie” oraz szereg mniej lub bardziej formalnych spotkań.

– Kongres Mięsny jest bardzo ciekawym wydarzeniem, które gromadzi wiele osób z branży. To platforma wymiany doświadczeń, szansa na poznanie poglądów innych osób z branży mięsnej, ale także na poszerzenie wiedzy, dzięki prezentacjom przygotowanym przez fachowców: analityków, ekspertów finansowych, przedstawicieli firm prowadzących badania rynku. Udział w Kongresie Mięsnym to inspirujące doświadczenie – mówi Edyta Łuczyńska, dyrektor komercyjny Indykpolu.

Szanse i dylematy

Tegoroczna edycja konferencji będzie koncentrować się wokół wyzwań, z jakimi musi zmierzyć się największa gałąź rynku spożywczego, jaką jest branża mięsna, oraz perspektyw dynamicznie rozwijającej się branży producentów roślinnych alternatyw.

Będziemy dyskutować o trendach, strategiach i innowacjach, jak również o technologii, marketingu i zrównoważonym rozwoju. Szczególny nacisk położymy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów.

– Kongres Mięsny to szansa wzbogacenie swojej wiedzy odnośnie tego, co aktualnie dzieje się na rynku. Trzeba być na bieżąco, trzeba korzystać z takich kongresów – mówi Paweł Brzeziński, dyrektor handlowy JBB.

>>> DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ <<<

Miejsce spotkań

Spotkanie co roku gromadzi najważniejsze postaci polskiego i europejskiego rynku mięsa. W 2023 r. dołączą do nich również przedstawiciele branży roślinnych alternatyw. Na Kongresie spotkasz również przedstawicieli spożywczych sieci handlowych wszystkich formatów i hurtowni, a także dostawców usług dla branży.

– Na Kongresie Mięsnym w jednym miejscu i czasie można spotkać wiele osób z branży mięsnej i wymienić z nimi poglądy. Przy tego rodzaju rozmowach rodzą się bardzo dobre pomysły, a czasami nawet duże inwestycje – mówi Marianna Kowalczuk, prezes Vemag Polska.

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy to prestiżowe spotkanie biznesowe, które umożliwia zdobycie najnowszej wiedzy na temat rynku mięsa i wędlin oraz roślinnych alternatyw wprost od przedstawicieli największych firm mięsnych i roślinnych, ekspertów, analityków i specjalistów.

>>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<<

30.04.2024 / 10:15
StoryEditor
Większość młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Co uważają za ich największą zaletę?
Program lojalnościowy myMediaMarkt ma już ponad 4 mln członków (fot. mat. pras.)
66,3 proc. osób z pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej – wynika z najnowszego raportu "Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej" przygotowanego przez SW Research.

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 11:03
StoryEditor
Polacy kupują coraz więcej produktów marki własnej Biedronki, Lidla, Carrefoura czy Żabki. Marki sieciowe stale zwiększają udziały w koszykach zakupowych
Nowy sposób prezentowania marki własnej w sklepach sieci Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że wciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów.

Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcjonującej jakości. Takie dane płyną zraportu „Behaviour Change” opracowanego przez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 01:28