20.09.2018/08:00

VIII ECR Forum już na początku października

Już 4 października w Centrum Konferencyjnym POLIN po raz ósmy odbędzie się Forum ECR. Nie zabraknie na nim czołowych menadżerów z branż FMCG i DIY, a także międzynarodowych ekspertów i doradców.

Tegoroczne spotkanie upłynie pod hasłem „collaboration in digital transformation”, prelegenci będą mówić m.in. o roli sztucznej inteligencji i mechanizmu blockchain w sektorze retail, efektywnym zarządzaniu kanałami przez producentów wspólnie z dystrybutorami, a także przyszłości polskiego handlu z perspektywy regionu CEE.     

Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele czołowych firm polskiego sektora FMCG oraz zagraniczni eksperci. Wśród nich m.in. Kjell A. Nordström, szwedzki ekonomista, pisarz i mówca, doradca w zakresie tworzenia strategii korporacyjnej. Współpracował m.in. z rządem Wielkiej Brytanii, a w 2000 roku wraz z Jonasem Ridderstråle wydał bestsellerową książkę „Funky Business”, przetłumaczoną na 33 języki.

W swoim wystąpieniu poruszy on kwestię ultranowoczesności, postępu technologicznego i zmieniających się zachowań konsumentów. Pośród przemawiających znajdą się także między innymi prof. David Hughs, międzynarodowy ekspert branży spożywczej, Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash, Dalius Misunas, prezes zarządu Grupy Maxima, Maximilian Musselius, futurolog rynku FMCG, dyrektor wykonawczy ERC Rosja, a także Ewa Karkosz-Gajewska, supply chain manager w Diageo Polska oraz Katarzyna Orlińska, chief digital officer w Carrefour Polska.

Ponadto na forum nie zabraknie przedstawicieli producentów, a także dostawców usług transportowych, logistycznych, marketingowych oraz ekspertów z sektora IT.

Aby wziąć udział w wydarzeniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej http://ecr.pl/forum2018. Więcej informacji na stronie ecr.pl.

Organizatorem ECR Forum jest ECR Polska, organizacja zrzeszająca firmy branży FMCG, DIY i pokrewnych, licząca ponad 50 członków - detalistów, dystrybutorów i producentów w Polsce, a także dostawców usług logistycznych i rozwiązań technologicznych, marketingowych, badawczych dla sektora dóbr szybkorotujących. Misją firmy jest utrzymywanie neutralnej platformy dla rozwoju współpracy partnerów handlowych w myśl koncepcji Efficient Consumer Response.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.