24.09.2018 / 13:37
StoryEditor

Visa wprowadza nowe standardy bezpieczeństwa płatności elektronicznych

(fot. Pixabay CC0)
Już za rok każda płatność internetowa w Europie będzie musiała spełniać wymogi nowych przepisów, jakie zostały wprowadzone z myślą o zwiększeniu bezpieczeństwa użytkowników usług płatniczych. Dotyczą m.in. silnego uwierzytelniania klienta. Detaliści będą też mogli lepiej wykorzystać nawiązane z konsumentami relacje. Szczegóły wyjaśnia Mark Nelsen, Senior Vice President Open Banking, Visa.

Bezpieczeństwo to podstawa handlu elektronicznego, ale konieczne jest również zachowanie równowagi pomiędzy bezpieczeństwem a wygodą klienta. Jest to szczególnie ważne w świecie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.10.2025 / 12:39
StoryEditor
Eurocash, Polomarket i Netto robią kolejny ważny krok ws. wspólnych zakupów. Dostawcy powinni się temu uważnie się przyglądać
Hurtownia Eurocash (Shutterstock)

W polskim sektorze handlu detalicznego nadchodzi strategiczna zmiana. Cztery podmioty mające wspólnie niemal 20 tys. chcą wspólnie kupować towar od dostawców. Grupy Eurocash, Netto, Polomarket oraz Grupa Chorten złożyły właśnie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wniosek o zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy (joint-venture), który będzie pełnił funkcję potężnej grupy zakupowej. To ważny krok do utworzenia nowej grupy zakupowej.

Ten bezprecedensowy sojusz Eurocash, Polomarketu, Netto i Grupy Chorten ma na celu wzmocnienie pozycji rynkowej jego uczestników, a kluczowym krokiem jest planowane dołączenie d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 15:59
StoryEditor
O sieci Aldi będzie głośno w Polsce. Wiemy, kto pomoże stworzyć strategię marketingową i promocyjną
Dyskont w koncepcie Aldi Urban we Wrocławiu (fot. Aldi Polska)

Agencja IYO Creative wygrałą przetarg na obsługę kampanii gazetkowych sieci Aldi. Za jakie elementy będzie odpowiadać?

– Gazetki promocyjne to jeden z kluczowych elementów komunikacji z naszymi klientami. Wybór agencji IYO pozwoli nam wzmocnić spójność przekazu i jeszcze lepiej odpowiadać na pot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 18:58