15.03.2021/11:51

Vistula uruchamia nowy sklep internetowy. Wypuści też aplikację mobilną

Sieć Vistula uruchomiła właśnie nowy sklep online. Niebawem ruszy też ze sprzedażową aplikacją mobilną. Inwestycja w infrastrukturę kanału e-commerce to element realizacji strategicznego planu VRG na 2021 rok. Grupa chce pobić w tym roku rekord przychodów w kanale online.

Vistula to druga z marek odzieżowych VRG, która przenosi sklep online na nowe silniki. Pod koniec 2020 roku analogiczną transformację przeszła Wólczanka – największa marka internetowa Grupy.

Jak podkreśla Ernest Podgórski, członek zarządu VRG odpowiedzialny za e-commerce i IT, to nie koniec zmian w infrastrukturze odzieżowo-jubilerskiej grupy z Krakowa. Do końca 2021 roku VRG chce udostępnić mobilne aplikacje sprzedażowe w kolejnych markach. Do grupy należą oprócz Vistuli i Wólczanki marki Bytom, Deni Cler Milano i W.KRUK.

– Bieżący rok będzie dla nas ważny ze względu na e-commerce. W trakcie pandemii zrobiliśmy ogromne postępy w tym obszarze. Sprzedaż przenosiła się do internetu, za czym podążyły inwestycje w procesy, które poprawiają doświadczenie zakupowe klientów. Wyniki wszystkich naszych marek ilustrują pozytywne efekty tych inwestycji – mówi Ernest Podgórski.

– Chcemy budować na tym pozytywnym trendzie. Naszym celem jest ciągłe usprawnianie obsługi klienta we wszystkich kanałach obsługi i rozwój w kierunku omnichannel, rozumianego jako umożliwienie klientowi łączenia w procesie zakupowym informacji i funkcji transakcyjnych pomiędzy różnymi kanałami, na dowolnym etapie procesu zakupowego – podkreśla Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek.

- Planujemy rozwój wszystkich naszych e-sklepów. Będziemy inwestować w nowe funkcjonalności i doskonalenie logistyki zamówień. Tempo i zakres kolejnych wdrożeń będzie jednak w dużym stopniu zależało od tego, w jakiej sytuacji epidemicznej będziemy w kraju, a co za tym idzie, jaka będzie sytuacja gospodarki i samej spółki – podkreśla.

Na koniec grudnia 2020 roku udział internetu w sprzedaży VRG wynosił ok. 25 proc.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także