05.04.2018/15:35

Visual merchandising w praktyce, czyli jak zwiększyć sprzedaż w sklepie?

Dlaczego tablice promocyjne w sklepach powinny być czerwone, a meble w stonowanych kolorach? Muzyka pomaga czy przeszkadza w zakupach? W którym miejscu na półce najlepiej umieszczać najdroższe produkty? Choć wielu detalistów stawia sobie podobne pytania, mogą nie wiedzieć, że chodzi o tzw. visual merchandising. Opanowanie jego najważniejszych elementów jest kluczem do udanej sprzedaży.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Krys 09.04.2018

    Ja ostatnio znalazłem fajny sklep z lampami (link niezgodny z forum został usunięty)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.