16.04.2020/14:52

Vox, polska sieć marketów meblowych, uruchamia wirtualny salon sprzedaży

Vox, polski producent wyposażenia wnętrz, rozwija pakiet internetowych narzędzi wspierających klientów oraz ich kontakty ze stacjonarną siecią sprzedaży. Obecnie uruchomiono wirtualny salon, który integruje w jednym miejscu liczne narzędzia do nowoczesnej obsługi klienta online.

Vox uruchomił wirtualny salon – platformę integrującą już wcześniej dostępne narzędzia online, które wdrażał zespół e-commerce firmy. Dzięki wirtualnemu salonowi klienci mają dostęp do pełnej oferty i doświadczenia ekspertów z ponad 60 salonów w całej Polsce.

– Wiemy, że obecna sytuacja zastała wielu z nas w środku mniejszych czy większych domowych rewolucji. Planowaliśmy remonty albo byliśmy w ich trakcie. Część z nas wprowadziła się do świeżo zakupionych, a jeszcze nieumeblowanych mieszkań. Niemal z dnia na dzień musieliśmy wstrzymać działania związane z urządzaniem wnętrz w tradycyjny sposób. Nasz wirtualny salon umożliwia spacer po sklepie, w którym możemy obejrzeć zarówno ofertę mebli, jak i drzwi, podłóg, listew, paneli ściennych czy artykułów dekoracyjnych. Możemy też umówić się na rozmowę online z doradcą albo zacząć od samego początku i zaprojektować wnętrze w programie VoxBox. To kompletne rozwiązanie umożliwiające urządzenie swoich czterech kątów bez ich opuszczania – tłumaczy Julita Mańczak, PR manager Vox.

W trakcie wirtualnego spaceru można uzyskać informacje o produktach, obejrzeć katalog albo skontaktować się z doradcą Vox. Klienci mogą też samodzielnie projektować swoje wnętrza za pomocą aplikacji VoxBox. Aby skorzystać ze wszystkich narzędzi nie trzeba instalować żadnego oprogramowania – cały proces odbywa się za pomocą przeglądarki. Dostawa zamówienia realizowana jest bezpośrednio pod drzwi klienta.

– Wiemy jak ważna w procesie zakupowym jest rozmowa z wykwalifikowanym doradcą, który rozwieje wątpliwości albo pomoże rozwiązać problem. Część naszych salonów w trakcie epidemii jest zamknięta, ale nasi specjaliści służą pomocą na odległość. Można z nimi porozmawiać telefonicznie, e-mailowo lub za pomocą wideoczatu na naszej stronie – wyjaśnia Damian Miziołek z działu e-commerce Vox.

W aplikacji VoxBox można odrysować wygląd swojego mieszkania, lub skorzystać z dostępnych wzorów oraz wstępnych aranżacji. Tak przygotowaną przestrzeń można zapełniać meblami, dodatkami, podłogami czy ścianami dekoracyjnymi. Aplikacja na bieżąco wylicza ilość potrzebnego materiału oraz przygotowuje kalkulację. Dzięki temu, można cały czas monitorować swój budżet.

– Wirtualny salon jest częścią strategii marki Vox. Nie chodzi nam o to, żeby był kolejnym sklepem internetowym sprzedającym drzwi, podłogi, meble czy artykuły dekoracyjne. Zależy nam, żeby było to miejsce wyjątkowe w przestrzeni wirtualnej, gdzie ludzie będący w procesie urządzania wnętrz, ale również pasjonaci wzornictwa i projektanci, będą mogli się zainspirować, znaleźć ciekawe produkty i rozwiązania, zapoznać się z praktycznymi poradami. Wirtualny salon łączymy z potencjałem sieci salonów detalicznych Vox i pracujących w niej doświadczonych doradców oraz współpracujących z nami projektantów. Mamy nadzieję, że połączenie tych elementów pozwoli na łatwiejsze i przyjemniejsze realizowanie marzeń o wnętrzach idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb – mówi Marcin Barański, dyrektor zarządzający Vox.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.