03.11.2020/21:35

Właściciel marek Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler notuje mocny spadek przychodów w październiku

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2020 roku przez Grupę Kapitałową VRG wyniosły około 52,8 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w październiku 2019 roku o około 30,6 proc. – podaje spółka w komunikacie.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-październik 2020 roku wyniosła około 674,5 mln zł i była niższa o około 16,9 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka poinformowała jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 27,8 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w październiku 2019 roku o około 42,3 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-październik 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 395 mln zł i była niższa o około 22,2 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 23,8 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w październiku 2019 roku o około 4,9 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-październik 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 259,5 mln zł i była niższa o około 5,1 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

VRG podało w komunikacie, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w październiku 2020 wyniosła około 55,2 proc. i była wyższa od marży osiągniętej w październiku 2019 roku o około 1,1 pp. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-październik 2020 wyniosła około 48,6 proc. i była niższa o 3,0 pp. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

„Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej VRG na koniec października 2020 roku wyniosła 53,0 tys. mkw. i była niższa o 2,4 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w październiku 2019 roku” – czytamy w komunikacie spółki.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także