22.02.2017/14:26

W 2016 r. Poczta Polska zwiększyła sprzedaż usług kurierskich o 20 proc.

Aż o jedną piątą wzrosła sprzedaż usług kurierskich w Poczcie Polskiej w 2016 r. w porównaniu z rokiem poprzednim. Cały rynek paczkowy dla biznesu w Poczcie Polskiej wzrósł w tym czasie o 17 proc. Dynamicznie rozwijają się także usługi z opcją odbioru w punkcie. W porównaniu do 2015 roku ich sprzedaż usług wzrosła o dwie trzecie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • bj 23.02.2017

    Dyrektor Paweł Kopeć ukrywa prawdę o usługach kurierskich, które są oszukańcze, albowiem kurier nie dostarcza paczki i nawet nie zostawia awizo , tylko na poczcie prosi o wystawienie awizo powtórne i te roznosi listonosz. I kurier i Poczta udaje, że wypełnienia swoje zobowiązanie, a na złożoną reklamację Poczta wykręca się od wyjaśnień i pisze, że nic nie wie. Nawet nikt nie pofatygował się, aby zbadać jak wygląda to niby dostarczanie paczki. Tak wygląda postęp w Poczcie Polskiej.
    Bohdan Juchniewicz

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.