25.02.2019 / 14:28
StoryEditor

W 2018 r. wartość rynku marki własnej w Polsce sięgnęła prawie 50 mld zł

Stop Cafe marka własna sieci stacji Orlen (materiały własne)
Rynek produktów marki własnej w Polsce systematycznie rośnie już od wielu lat. To co istotne, to wyraźna zmiana jakościowa i coraz większa skłonność sieci handlowych do inwestowania w budowę tożsamości produktów sieciowych. - Już od pewnego czasu mówi się o ewolucji private labels w private brands – produkty, które są w stanie konkurować z markowymi nie tylko ceną, ale także jakością, innowacyjnością czy atrakcyjnym opakowaniem – mówi Bartosz Bolecki, starszy analityk handlu detalicznego w PMR.

- Bogacenie się społeczeństwa sprawia, że w procesie zakupowym dla konsumenta rośnie znaczenie aspektów innych niż cena. Oczywiście, nie oznacza to, że czynnik finansowy nie jes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 12:31
StoryEditor
Ukraińska Duna chce otworzyć pierwsze sklepy stacjonarne w Polsce! [NASZ NEWS]
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w Polsce (fot. Duna)
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w Polsce (fot. Duna)Duna
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w Polsce (fot. Duna)
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w PolsceDuna
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w Polsce (fot. Duna)
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w PolsceDuna
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w Polsce (fot. Duna)
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w PolsceDuna
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w Polsce (fot. Duna)
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w Polsce (fot. Duna)
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w Polsce (fot. Duna)
Duna chce otwierać sklepy poza Ukrainą, w tym w Polsce (fot. Duna)

Wywodząca się z obwodu lwowskiego w Ukrainie sieć handlowa Duna planuje otworzyć pierwsze sklepy stacjonarne poza rodzimym krajem. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, firma widzi potencjał do rozwoju zwłaszcza w Polsce i w Niemczech.

Właścicielem sieci sklepów Duna jest spółka Duna-Vesta. To największy ukraiński producent skarpet, rajstop i innych wyrobów pończoszniczych. Fabryka firmy w Szeptyckim (zac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 14:20
StoryEditor
Gigant rozpoczyna rewolucję. Poczta Polska zetnie koszty o 100 mln zł rocznie
Poczta Polska wchodzi w rewolucję cyfrową i organizuje IT Suppliers Day (fot. Poczta Polska)

Poczta Polska rozpoczęła proces modernizacji technologicznej swojej działalności. Właśnie rozpoczęła rozmowy z przedstawicielami niemal 70 firm technologicznych. Do tego spółka inwestuje w automatyzację. Cyfrowa rewolucja ma przynieść spółce redukcję kosztów o co najmniej 100 mln zł rocznie.

W artykule przeczytasz:

  • Poczta Polska wchodzi w rewolucję cyfrową i organizuje IT Suppliers Day
  • Sebastian Mikosz: Poczta Polska jest gotowa do innowacji
  • Poczta Polska inwestuje w nowe sortery listowe
  • Rewolucja cyfrowa na Poczcie Polskiej ma przynieść 100 mln zł rocznie oszczędności

Poczta Polska wchodzi w rewolucję cyfrową i organizuje IT Suppliers Day

18 listopada 2025 r. Poczta Polska zorganizowała pierwszy w historii spółki IT Suppliers Day. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciel niemal 70 firm technologicznych, telekomunikacyjnych i doradczych.

IT Suppliers Day jest początkiem programu cyfryzacji Poczty Polskiej i ma pomóc spółce spłacić dług technologiczny oraz zbudować nowoczesne usługi publiczne. spotkania przedstawiciele Poczty Polskiej zaprezentowali założenia wprowadzania strategii rozwoju IT, planowane projekty oraz nowy model współpracy zakupowej.

– Już w najbliższych tygodniach ogłoszonych zostanie kilkanaście przetargów – m.in. na system HR, Contact Center, nowe rozwiązania infrastrukturalne oraz integrację systemów IT – podaje spółka. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2025 05:59