24.01.2022/14:17

W 2022 r. dyskonty zyskają najwięcej, stracą hipermarkety i sklepy tradycyjne

Według prognoz firmy Euromonitor International udział dyskontów w sprzedaży stacjonarnej w handlu detalicznym na polskim rynku wzrośnie w 2022 r. o 3,3 pp. w porównaniu z rokiem 2020.  Urosną także sklepy convenience i stacje paliw, a stracą  super- i hipermarkety oraz sklepy tradycyjne.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także