13.06.2023 / 16:45
StoryEditor

W Biedronce były już Gangi Bystrzaków, Świeżaków, Słodziaków, a teraz czas na... Mocniaki. Co dyskonter szykuje dla dzieci na koniec sierpnia?

Gang Bystrzaków w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Spółka Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć sklepów Biedronka zarejestrowała w czerwcu znak towarowy Gang Mocniaków. Wszystko wskazuje, że jest to kolejna po Gangach Słodziaków, Bystrzaków, Świeżaków odsłona akcji edukacyjno-promocyjnej dedykowanej dzieciom i ich rodzinom. Czego można się spodziewać po Gangu Mocniaków?

Gang Mocniaków to już kolejna edycja akcja lojalnościowej zorganizowana przez sieć sklepów spożywczych Biedronka. Pierwszą kampanią był Gang Świeżaków, którego głównymi bo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 21:17
StoryEditor
Kuchnia Vikinga idzie po miliard i chce podbić rynki zagraniczne. Firma zbroi się przed ekspansją
Macieja Niemyjskiego, dyrektor ds. rozwoju Kuchni Vikinga

Polska Kuchnia Vikinga szykuje się do podboju Europy! Lider rynku dostaw dań gotowych w Polsce nie zwalnia tempa – firma rozwija struktury, tworzy nowe stanowiska menadżerskie i rekrutuje topowych menadżerów, by wzmocnić pozycję na krajowym rynku i zdobyć klientów poza granicami Polski. Ekspansja, nowe linie biznesowe i inwestycje w marketing to strategiczne narzędzia, dzięki którym Kuchnia Vikinga chce stać się międzynarodowym graczem branży spożywczej.

Viking będzie się bił o jeszcze większe udziały w rynku cateringu

Kuchnia Vikinga udowadnia, że ambicje polskich firm w sektorze dań gotowych sięgają poza krajowe granice....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.09.2025 / 09:17
StoryEditor
Smyk ma nowe plany wejścia na giełdę. Wycena ma przebić 500 mln euro

Sieć sklepów dziecięcych Smyk zamierza wejść na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. To powrót do pomysłu sprzed lat. Wycena spółki ma wynieść nawet 500 mln euro.

O sprawie pisze bankier.pl, powołując się na informacje agencji Bloomberg. Do IPO miałoby dojść jeszcze w tym roku. Jego wartość szacowana jest na ok. 100 mln euro, czyli 425 ml...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. październik 2025 15:33