07.07.2016 / 11:31
StoryEditor

Producenci opakowań będą dużo inwestować w innowacje, badania i rozwój

Ekspozycja produktów marki Milka w sklepie Tesco w Polsce (materiały własne)
W ciągu najbliższych pięciu lat firmy produkujące opakowania znacznie zwiększą nakłady, poszukując coraz bardziej unikalnych i nowatorskich rozwiązań. Dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek przedtem opakowanie musi być wyjątkowe, przyciągać uwagę konsumenta

Z badania przeprowadzonego przez firmę Canadean wynika, że menedżerowie przemysłu opakowań spodziewają się w okresie najbliższych pięciu lat znacznego wzrostu nakładów inwestycy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 23:35
StoryEditor
Hoppy nakręci Heinekena. Gigant z branży piwnej sięga po sztuczną inteligencję i nie zawaha się jej użyć
Koncern browarniczy Heineken wprowadził do wewnętrznego użytku chatbota Hoppy opartego na sztucznej inteligencji

Heineken, jeden z największych producentów piwa na świecie, wprowadził wewnętrznego chatbota opartego na sztucznej inteligencji. Projekt nosi nazwę Hoppy i ma na celu usprawnienie procesów wewnętrznych oraz zapewnienie pracownikom szybkiego dostępu do danych w czasie rzeczywistym.

Grupa Heineken działa w ponad 70 krajach i ma ponad 165 browarów na całym świecie. Od pewnego czasu poszukiwała rozwiązania, które uprości dostęp do gromadzonych danych i umożli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 13:01
StoryEditor
Best Market podwoi liczbę sklepów w Polsce. Właściciele sieci myślą o otwieraniu sklepów w Ukrainie [TYLKO U NAS]
Sklep sieci Best Market w podwarszawskim Piasecznie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W ciągu dwóch lat Grupa Best Market, w skład której wchodzą sklepy pod czterema szyldami, uruchomi w Polsce 20-30 nowych placówek handlowych. O planach rozwijania sklepów spożywczych na naszym rynku - i nie tylko - opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Serhii Kolesnyk, współwłaściciel grupy.

Obecnie w skład grupy wchodzą 22 sklepy Best Market (sprzedające głównie żywność sprowadzaną z Ukrainy), jedna placówka Best Beer (sklep z piwem lanym i przekąskami), ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 03:35