W czasie pandemii klienci rezygnują z mięsa. Gigantyczne wzrosty sprzedaży wegeproduktów
Diety roślinne są na fali. Sprzedaż tofu w Biedronce wzrosła o ponad 100 proc. Na wegańskie wersje stawiają tak znane marki jak Bakoma, majonez Kielecki, Grycan czy Jutrzenka – donosi „Rzeczpospolita”.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
11.08.2020
Szanowni Państwo,
to nie zmiana przyzwyczajeń a sposobu dokonywania zakupów. Cały catering (słynny Pan Kanapka) dostarczał produktów vege podobnie jak restauracje i bary. W okresie pandemii i pracy zdalnej te zakupy przeniosły się do domów/sklepów. To jak częsty problem z interpretacją danych Nielsen. Jeżeli coś jest w "luzie" bądź "z lady" (mięso i wędliny) Nielsen tego nie widzi … -
11.08.2020
Szanowni Państwo,
to nie zmiana przyzwyczajeń a sposobu dokonywania zakupów. Cały catering (słynny Pan Kanapka) dostarczał produktów vege podobnie jak restauracje i bary. W okresie pandemii i pracy zdalnej te zakupy przeniosły się do domów/sklepów. To jak częsty problem z interpretacją danych Nielsen. Jeżeli coś jest w "luzie" bądź "z lady" (mięso i wędliny) Nielsen tego nie widzi …
7