10.08.2020/10:58

W czasie pandemii klienci rezygnują z mięsa. Gigantyczne wzrosty sprzedaży wegeproduktów

Diety roślinne są na fali. Sprzedaż tofu w Biedronce wzrosła o ponad 100 proc. Na wegańskie wersje stawiają tak znane marki jak Bakoma, majonez Kielecki, Grycan czy Jutrzenka – donosi „Rzeczpospolita”. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Radek 11.08.2020

    Szanowni Państwo,
    to nie zmiana przyzwyczajeń a sposobu dokonywania zakupów. Cały catering (słynny Pan Kanapka) dostarczał produktów vege podobnie jak restauracje i bary. W okresie pandemii i pracy zdalnej te zakupy przeniosły się do domów/sklepów. To jak częsty problem z interpretacją danych Nielsen. Jeżeli coś jest w "luzie" bądź "z lady" (mięso i wędliny) Nielsen tego nie widzi …

  • Radek 11.08.2020

    Szanowni Państwo,
    to nie zmiana przyzwyczajeń a sposobu dokonywania zakupów. Cały catering (słynny Pan Kanapka) dostarczał produktów vege podobnie jak restauracje i bary. W okresie pandemii i pracy zdalnej te zakupy przeniosły się do domów/sklepów. To jak częsty problem z interpretacją danych Nielsen. Jeżeli coś jest w "luzie" bądź "z lady" (mięso i wędliny) Nielsen tego nie widzi …

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także