10.08.2020/10:58

W czasie pandemii klienci rezygnują z mięsa. Gigantyczne wzrosty sprzedaży wegeproduktów

Diety roślinne są na fali. Sprzedaż tofu w Biedronce wzrosła o ponad 100 proc. Na wegańskie wersje stawiają tak znane marki jak Bakoma, majonez Kielecki, Grycan czy Jutrzenka – donosi „Rzeczpospolita”. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Radek 11.08.2020

    Szanowni Państwo,
    to nie zmiana przyzwyczajeń a sposobu dokonywania zakupów. Cały catering (słynny Pan Kanapka) dostarczał produktów vege podobnie jak restauracje i bary. W okresie pandemii i pracy zdalnej te zakupy przeniosły się do domów/sklepów. To jak częsty problem z interpretacją danych Nielsen. Jeżeli coś jest w "luzie" bądź "z lady" (mięso i wędliny) Nielsen tego nie widzi …

  • Radek 11.08.2020

    Szanowni Państwo,
    to nie zmiana przyzwyczajeń a sposobu dokonywania zakupów. Cały catering (słynny Pan Kanapka) dostarczał produktów vege podobnie jak restauracje i bary. W okresie pandemii i pracy zdalnej te zakupy przeniosły się do domów/sklepów. To jak częsty problem z interpretacją danych Nielsen. Jeżeli coś jest w "luzie" bądź "z lady" (mięso i wędliny) Nielsen tego nie widzi …

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także