12.10.2019/12:30

W Częstochowie ruszyła Biedronka w koncepcie 2.0

Sklep został uruchomiony po remoncie. Placówka wita częstochowian i przyjezdnych nowoczesnym wyglądem – elewacją w eleganckim kolorze oraz dużymi przeszkleniami.

Ten budynek znał pewnie każdy mieszkaniec Częstochowy: charakterystyczny żółty sklep Biedronka, przy ul. Warszawskiej 43, tuż przy wjeździe do miasta.

Nowa elewacja to niejedyna zmiana – sklep jest pełen nowoczesnych rozwiązań oraz ciekawych produktów.

Funkcjonujący od 2012 roku sklep zmienił się nie tylko na zewnątrz. Placówka działa teraz w formacie 2.0. Oznacza on zmienione ustawienie produktów na sali sprzedaży, na której wydzielone zostały strefy z pieczywem, owocami, warzywami oraz kosmetykami i oznaczone moduły z artykułami promocyjnymi. Sklep stał się też bardziej przyjazny środowisku: zastosowano w nim m.in. oświetlenie LED oraz regały chłodnicze, wykorzystujące przyjazny dla środowiska gaz CO2.

Sklep został dostosowany do najnowocześniejszych standardów sprzedażowych. To dla klientów oznacza jedno: większy komfort codziennych zakupów przy wciąż niskich cenach. W zmodernizowanym sklepie są cztery kasy na sali sprzedaży wielkości 500 mkw. i parking z 22 miejscami postojowymi. Placówka jest czynna od poniedziałku soboty w godz. 06:30-22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 21:00.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki. Na koniec pierwszej połowy br. Biedronka liczyła aż 2916 sklepów, które odwiedzało średnio 4 mln klientów w ponad 1,1 tys. miejscowościach na terenie Polski, celem na ten rok jest 3 tys. sklepów. Jeronimo Martins Polska zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.