26.02.2021/14:05

Sieć Bi1 otwiera swój ósmy hipermarket w Polsce. Operator stawia na ekologiczną żywność i uruchamia pierwszą stację paliw

W Ełku 3 marca 2021 roku zostanie otwarty ósmy hipermarket sieci Bi1. Sklep startuje po trzech latach od zakupu ziemi pod market i po roku od rozpoczęcia jego budowy. Równocześnie ze sklepem, sieć bi1 uruchamia pierwszą samoobsługową stację paliw pod swoim szyldem.

Nowy hipermarket, którego inwestorem jest Grupa Schiever, powstał na działce o powierzchni ponad 3 ha. Sam sklep ma powierzchnię około 12 tys. mkw. Dla klientów sklepu przygotowano parking na 350 miejsc oraz samoobsługową stację paliw.

Otwarcie wielkopowierzchniowego marketu Bi1 następuje w momencie, kiedy hipermarkety w Polsce mają gorszą passę. Ich liczba w 2020 roku spadła do 325 z 342 rok wcześniej – wynika z danych firmy Nielsen. Mniejsza o 5 proc. liczba hipermarketów na koniec ubiegłego roku jest efektem wycofywania się Tesco z naszego rynku i zamknięcia czterech hipermarketów Auchan w Mysłowicach, Dąbrowie Górniczej, Grudziądzu oraz Lubinie.

Sieć Bi1 przekonuje, że ma pomysł na przyciągnięcie klientów. „Ambicją sklepu Bi1 w Ełku, jest wpisanie się w lokalny kontekst, po to, by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów, zapewnić szeroki dostęp do wszelkich produktów niezależnie od zasobności portfela, ale również  edukować, dążyć do zmiany przyzwyczajeń Klientów i zachęcać do podejmowania wspólnie działań, mających na celu minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne "– podaje bi1 w komunikacie.

Hipermarket bi1 w Ełku uzyskał certyfikat rolnictwa ekologicznego – BIO. Firma podkreśla dostępność wypiekanego na miejscu świeżego pieczywa bez konserwantów, kiełbas własnej produkcji z naturalnymi przyprawami, czy świeżo uwędzonych ryb. „Bi1 Ełk to również możliwość kupna żywności na wynos i skomponowanie zestawu obiadowego według życzenia klienta – podaje spółka.

Sieć Bi1 eksponuje ponad 500 artykułów bio w cenie do 5 złotych. Antoine Léveilley prezes zarządu Grupy Schiever w Polsce mówi, że sieć każdego dnia dąży do tego by utwierdzić klientów w przekonaniu, że zmiana nawyków żywieniowych, nie musi być jednoznaczna z dużym wydatkiem. - Dlatego, tak dumni jesteśmy z bogatej oferty artykułów z segmentu zdrowej żywności, z produkcji własnych wyrobów, z tego jak powstaje nasz chleb, bułki, pączki czy wędliny - dodaje.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także