W handlu lepiej wiedzieć wcześniej
Rynek potrafi przypominać pole minowe, choć na pierwszy rzut oka wydaje się, że wszystko jest w porządku. W teorii powinno być tak, że silne marki i przedsiębiorstwa dobrze prosperują i trwają, a upadają tylko „czarne charaktery”. W praktyce jednak za maską dobrego brandingu mogą kryć się poważne problemy finansowe, a firmy, które robią doskonałe pierwsze wrażenie, mogą lada chwila pójść na dno.
Pozostało jeszcze 95% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
23.07.2019
Rynek przypomina pole minowe, niestety, tak jest.. Zawsze sprawdzam drugą stronę w biurze informacji gospodarczej, najczęściej w erifie
-
07.07.2019
Wydaje mi się, że jak najbardziej. Ja sama bardzo borykam się z dłużnikami, mam tego naprawdę powoli dość, na szczęście z pomocą działa ze mną firma mk-finanse i jakoś częściowo już sobie poradziłam z niektórymi zaległościami...
6