14.12.2020/14:50

Sieć Action otworzy swój dyskont w katowickim Supersamie

Holenderska sieć dyskontów niespożywczych Action otworzy w DH Supersam w Katowicach sklep o powierzchni blisko 1000 mkw. Otwarcie sklepu zaplanowano na wiosnę przyszłego roku.

Action w Supersamie zlokalizowany będzie na poziomie -1. Klienci znajdą w nim artykuły do pielęgnacji ciała, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. Dwie trzecie asortymentu dynamicznie rotuje, ponadto co tydzień na sklepowych półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów.

–  Sklep sieci dyskontów niespożywczych Action znakomicie uzupełni ofertę katowickiego Supersamu, który jest doskonałą lokalizacją dla tego typu asortymentu. Sieć planując nowe otwarcia, wybiera przede wszystkim popularne, lubiane i wygodne miejsca zakupów, dobrze skomunikowane z różnymi częściami miasta oraz okolicznymi miejscowościami. Takim miejscem jest właśnie Supersam. Dużą zaletą Supersamu jest też bogata oferta handlowo-usługowa, w którą Action świetnie się wpisuje współtworząc idealne miejsce na kompleksowe zakupy – mówi Anna Merta, leasing director Retail w Globalworth Poland.

Supersam jest nowoczesnym obiektem wielofunkcyjnym łączącym ofertę usługowo-handlową z powierzchnią biurową, położonym w samym centrum Katowic – sercu aglomeracji śląskiej, w tradycyjnie handlowej części miasta, niedaleko rynku. Lokalizacja jest nieprzypadkowa, w tym właśnie miejscu mieszkańcy miasta i regionu robią zakupy już od ponad 70 lat.

Supersam oferuje blisko 23 000 mkw. powierzchni handlowo-usługowej. Na trzech poziomach handlowych znajduje się około 70 sklepów i punktów usługowych. Na wyższych piętrach zlokalizowany jest klub Calypso Fitness oraz 6 500 mkw. powierzchni biurowej. Ostatnie kondygnacje zostały przeznaczone na parking liczący około 400 miejsc. Właścicielem obiektu jest Globalworth.

Obecnie spółka Action Polska zatrudnia w Polsce około 900 osób. Sklepy sieci można już znaleźć w województwach podkarpackim, dolnośląskim, łódzkim, lubuskim, śląskim, małopolskim, opolskim i wielkopolskim. Średnia powierzchnia sklepów to 1000 mkw. W ofercie można znaleźć ponad 6000 produktów, w tym takie marki własne jak: Kids Creative, Candra, Cozzi, LSC, Home Essentials, Pure Soft, Dolce Bella, Jack Parker, Van Bleiswijck, A-Force, Caffe Palazzo, Froyak, Zenova, Spilbergen, Hotel Royal, czy Green Boots.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także