W Niemczech supermarkety wyprzedziły dyskonty
Z najnowszej analizy Towarzystwa Badań nad Konsumpcją wynika, że sieci niemieckich supermarketów wyprzedziły w ubiegłym roku pod względem obrotów tanie sklepy dyskontowe – czytamy w serwisie biznes.interia.pl.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
09.02.2020
Do Nnn: slabo znasz niemieckie dyskonty, dzialajace w Niemczech, oczywiscie. Zapewne byles tylko w Aldi Polnoc. Tak wynika z twojego postu.
-
05.02.2020
Oferta niemieckich dyskontow jest bardzo uboga, po prostu podstawowe produkty + tzw sezonowe -tzw tygodnie tematyczne. W pl dyskontach jest 3 krotnie więcej produktów na tej samej powierzchni w porównaniu z niem dyskontami. Na dodatek w większości niem dyskontów większość produktów to jest to samo, te same opakowania bez względu na markę dyskontu więc nie dziwi, że Niemcy zaczynają szukać czegoś innego, nowych smakow w supermarketach gdzie jednak jest znacznie większa różnorodność produktów
8