22.11.2021 / 12:03
StoryEditor

W pandemii Polacy sięgają po zdrowszą żywność i ograniczają… spożycie alkoholu [RAPORT DELOITTE]

Strefa ze zdrową żywnością w hipermarkecie E.Leclerc w Rzeszowie
Większość konsumentów w Europie, robiąc zakupy w supermarkecie, częściej kieruje się aspektem zdrowotnym niż ceną produktów. Jak pokazuje raport firmy doradczej Deloitte The Conscious Consumer 64 proc. respondentów przyznaje, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy zaczęło bardziej interesować się wpływem spożywanych produktów na ich zdrowie. Liderem pod tym względem są Polacy, spośród których niemal 75 proc. deklaruje, że częściej sięga po owoce i warzywa, a prawie 60 proc. ograniczyło w ostatnim roku spożycie alkoholu. Częściej niż inne nacje jesteśmy także gotowi zapłacić więcej za żywność dobrej jakości.

Europejscy konsumenci wykazują coraz większą troskę o wpływ spożywanych produktów na ich zdrowie. Duże zainteresowanie aspektem zdrowotnym obserwuje się przede wszystkim wśród m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 08:17
StoryEditor
Zmiany w Zalando. Anna Dimitrova przejmuje finanse giganta mody
Anna Dimitrova nową dyrektorką finansową Zalando (fot. Zalando)

Anna Dimitrova wkrótce obejmie stanowisko Dyrektorki Finansowej w Zalando. Firma podkreśla, że odegra kluczową rolę przy tworzeniu paneuropejskiej platformy e-commerce w branży mody. Jakie ma doświadczenie nowa szefowa finansów Zalando?

W artykule przeczytasz:

  • Anna Dimitrova nową Dyrektorką Finansową w Zalando
  • Dlaczego Zalando zdecydowało się na Annę Dimitrovą
  • Jaka przebiegała dotychczasowa kariera nowej szefowej finansów w Zalando?
  • Anna Dimitrova: pasjonuje mnie to, jak technologia zmienia życie klientów
  • Zalando łączy się z About You i zwiększa skalę

Anna Dimitrova nową Dyrektorką Finansową w Zalando

Rada Nadzorcza Zalando poinformowała 29 października 2025 r., że powołała Annę Dimitrovą na stanowisko Dyrektora Finansowego (CFO). Dimitrova dołączy do zarządu spółki i przejmie odpowiedzialność za działy Finansów i Ładu Korporacyjnego od 1 stycznia 2026 r.

To natomiast oznacza korekty w samym zarządzie modowego giganta. David Schröder, który od marca pełni funkcję tymczasowego dyrektora finansowego (CFO), ponownie skupi się na swoich obowiązkach współprezesa. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 10:54
StoryEditor
Piekarnie Gorąco Polecam na stacjach Shell. Enata Bread rusza z nowym formatem w trasie
Od lewej: Tomasz Bartos, dyrektor rozwoju Shell i Bartłomiej Rychcik, właściciel i prezes spółki Enata Bread (fot. materiały prasowe)

Na stacjach Shell pojawi się coś więcej niż tylko paliwo i kawa. Enata Bread uruchamia swój koncept Gorąco Polecam. Smaki z piekarni w zupełnie nowym formacie – dostępnym dla kierowców i podróżnych. Pierwsza lokalizacja już działa, a kolejne są w przygotowaniu. Czy połączenie piekarni z siecią stacji paliw okaże się nowym trendem w handlu convenience?

Nowy projekt wystartował na stacji Shell w Dalanówku przy trasie S7 Gdańsk – Warszawa. Jak zapowiadają partnerzy, to dopiero początek wspólnej drogi Enata Bread i Shell Polska. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 09:26